11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė

Įvadas. Anketa. Teiginiai: Aš nebijau išreikšti savo nuomonės, net jei ji prieštarauja daugelio žmonių nuomonei. Apskritai aš jaučiu, kad esu atsakingas (-a) už tai, kaip gyvenu. Aš nesidomiu veikla, kuri praplėstų mano akiratį. Dauguma žmonių apie mane galvoja kaip apie mylintį ir švelnų žmogų. Aš gyvenu šia diena ir negalvoju apie ateitį. Kai pagalvoju apie savo gyvenimą, esu patenkintas(-a) tuo, kaip viskas susiklostė. Mano sprendimai paprastai nepriklauso nuo to, ką kiti daro. Kasdieniniai gyvenimo keliami reikalavimai dažnai mane slegia. Aš nenoriu ieškoti naujų elgsenos būdų – mano gyvenimas yra geras toks, koks yra. Man buvo sunku palaikyti artimus santykius su kitais. Aš linkęs(-usi) galvoti apie dabartį, nes ateitis dažniausiai pateikia problemų. Apskritai, esu patenkintas(-a) ir pasitikintis (-i) savimi. Aš linkęs(-usi) nerimauti dėl to, ką kiti žmonės apie mane pagalvos. Aš nevisai pritampu prie mane supančių žmonių ir bendruomenės. Mano manymu yra svarbu patirti naujus išbandymus, kurie patikrina koks/kokia tu esi ir ką galvoji apie gyvenimą. Aš dažnai jaučiuosi vienišas(-a), nes turiu tik keletą artimų draugų, su kuriais dalinuosi savo rūpesčiais. Kasdieninė veikla dažnai atrodo man nereikšminga, nesvarbi. Galvoju, kad daugelis mano pažįstamų žmonių gavo daugiau iš gyvenimo nei aš. Būti patenkintu(-a) savimi man yra svarbiau nei gauti kitų žmonių pripažinimą. Aš puikiai tvarkausi su atsakomybe kasdieniame gyvenime. Geriau pagalvojus, mano asmenybė nedaug patobulėjo laikui bėgant. Man patinka asmeniniai ir abipusiai pokalbiai su šeimos nariais ar draugais. Aš nežinau, ko siekiu gyvenime. Man patinka daugelis mano asmenybės aspektų. Man daro įtaką žmonės, turintys tvirtą nuomonę. Aš dažnai jaučiuosi slegiamas(-a) įsipareigojimų. Jaučiu, kad laikui bėgant mano asmenybė patobulėjo. Aš neturiu daug žmonių, kurie mane išklausytų, kai man to norisi. Anksčiau aš nusistatydavau sau tikslus, bet dabar manau, kad tai tik laiko gaišimas. Esu padaręs(-iusi) klaidų praeityje, bet manau, kad viskas išėjo į gera. Aš laikausi savo nuomonės, net jei ji prieštarauja bendrai visų nuomonei. Dažniausiai aš puikiai susitvarkau su asmeninėmis pajamomis ir kitais asmeniniais dalykais. Man nepatinka būti naujose situacijose, kuriose turiu keisti įprastą savo elgesį. Mano manymu, kiti turi daugiau draugų nei aš. Man patinka kurti ateities planus ir juos paversti tikrove. Dažnai aš nusiviliu savo gyvenimo pasiekimais. Man yra sunku išsakyti savo nuomonę prieštaringais klausimais. Aš moku taip planuoti laiką, kad spėju padaryti viską, ką reikia. Man gyvenimas – nesibaigiantis mokymosi, kaitos ir augimo procesas. Kiti mane apibūdintų kaip asmenį, daug duodantį kitiems ir mielai praleidžiantį laiką su draugais. Aš esu veiklus žmogus, siekiantis užsibrėžtų tikslų. Mano požiūris į save turbūt nėra toks teigiamas, kaip daugelio žmonių apie juos pačius. Aš dažnai pakeičiu sprendimą, jei mano draugai ar šeima prieštarauja jam. Man sunku susitvarkyti gyvenimą taip, kaip aš norėčiau. Aš jau seniai nebesistengiu pagerinti arba pakeisti savo gyvenimo. Man retai teko patirti šilumą ir pasitikėjimą santykiuose su kitais. Yra žmonių, gyvenančių be tikslo, bet aš nesu vienas(-a) iš jų. Praeity buvo gerų ir blogų dalykų, bet apskritai aš nenorėčiau nieko keisti. Aš save vertinu pagal tai, kas man yra svarbu, bet ne pagal tai, ką kiti mano esant svarbiu. Aš sugebėjau susikurti tokius namus ir gyvenimo būdą, kokių norėjau. Manau, jog posakis "seno šuns naujų gudrybių neišmokysi" yra teisingas. Žinau, kad galiu pasitikėti savo draugais ir jie žino, kad gali pasitikėti manimi. Kartais jaučiu, kad jau pasiekiau viską, ko norėjau gyvenime. Kai lyginu save su draugais ir pažįstamais, jaučiuosi patenkintas(-a) dėl to, kas esu. Tyrimo analizės lentelės ir diagramos. Tikslas gyvenime. Taigi mokiniai. Asmeninis tobulėjimas. Taigi mokiniai. Aplinkos valdymas. Taigi mokiniai. Teigiami santykiai su kitais žmonėmis. Taigi mokiniai. Autonomiškumas. Taigi mokiniai. Savęs priėmimas. Taigi mokiniai. Saugumo anketa. Kaip saugiai jautiesi? Kaip kiti elgiasi su tavimi. Kaip tu elgiesi su kitais? Ką esi matęs arba girdėjęs. Gerovės lentelės. Kaip tu jautiesi? Kaip dažnai kiti mokiniai. Kaip dažnai tu. Kaip dažnai esi matęs? Papildomi klausimai. Taigi apklausti mokiniai. Išvados.
2 atsiliepimai
Apimtis
51 puslapis
Kategorija
Informacijos ir informacinės visuomenės tyrimas
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 1 puslapis
1 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 2 puslapis
2 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 3 puslapis
3 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 4 puslapis
4 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 5 puslapis
5 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 6 puslapis
6 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 7 puslapis
7 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 8 puslapis
8 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 9 puslapis
9 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 10 puslapis
10 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 11 puslapis
11 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 12 puslapis
12 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 13 puslapis
13 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 14 puslapis
14 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 15 puslapis
15 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 16 puslapis
16 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 17 puslapis
17 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 18 puslapis
18 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 19 puslapis
19 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 20 puslapis
20 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 21 puslapis
21 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 22 puslapis
22 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 23 puslapis
23 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 24 puslapis
24 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 25 puslapis
25 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 26 puslapis
26 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 27 puslapis
27 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 28 puslapis
28 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 29 puslapis
29 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 30 puslapis
30 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 31 puslapis
31 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 32 puslapis
32 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 33 puslapis
33 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 34 puslapis
34 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 35 puslapis
35 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 36 puslapis
36 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 37 puslapis
37 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 38 puslapis
38 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 39 puslapis
39 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 40 puslapis
40 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 41 puslapis
41 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 42 puslapis
42 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 43 puslapis
43 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 44 puslapis
44 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 45 puslapis
45 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 46 puslapis
46 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 47 puslapis
47 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 48 puslapis
48 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 49 puslapis
49 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 50 puslapis
50 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 51 puslapis
51 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 52 puslapis
52 puslapis
11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė 53 puslapis
53 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.

Darbo ištrauka

Labai svarbu turėti psichosocialinę gerovę, tai turėdamas geriau sutarsi su aplinkiniais, geriau jausies tarp bendraamžių, geriau jausies atlikdamas darydamas įvairius darbus. Taip pat, kai yra psichosocialinė gerovė vyksta mažiau patyčių, smurto. Šiuo tyrimu buvo norima išsiaškinti ar mūsų mokykloje yra bėdų su psichosocialinę gerovę, ar mokiniai jaučiasi saugūs, nepatiria įvairaus pobūdžio patyčių, psichologinio ar seksualinio smurto.Darbo tikslas – nustatyti 11 klasės psichosocialinę gerovę.Uždaviniai:1. Apžvelgti 11 klasės mokinių socialinio ir psichologinio prisitaikymo ypatumus.2. Atskleisti 11 klasės mokinių mokyklos nelankymo priežastis.3. Atskleisti patyčių paplitimą tarp 11 klasės mokinių ir mokykloje.Darbo metodai:1. Literatūros apžvalga2. Kiekybinė duomenų analizė3. Tyrimo rezultatų apibendrinimas ...

Darbo lygis Mokyklinis
Klasė 12 klasė
Darbo tipas Tyrimai
Failas 11 klases psichosocialines geroves tyrimo analize .doc (217.76 KB)

Kiti mokslo darbai

Besimokanti organizacija ir kompiuterinio raštingumo raiška
Besimokanti organizacija ir kompiuterinio raštingumo raiška
  • Diplominiai darbai »
  • Informacijos ir informacinės visuomenės diplominis darbas

Įvadas. Tyrimo tikslas - ištirti kompiuterinio raštingumo raišką mokykloje kaip prielaidą besimokančios organizacij...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Elektroninė vyriausybė (valdžia)
Elektroninė vyriausybė (valdžia)
  • Konspektai »
  • Informacijos ir informacinės visuomenės konspektas

Elektroninė vyriausybė (valdžia). Jos atsiradimas bei plitimas. Informacinė visuomenė. Elektroninė demokratija. Kodu...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Informacija ir informatika
Informacija ir informatika
  • Konspektai »
  • Informacijos ir informacinės visuomenės konspektas

Informacija. Informacijos savybės. Informatika. Pranešimai ir signalai. Diskretieji ir tolydieji dydžiai. Informacijos...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Informacijos ir komunikacijos technologijos
Informacijos ir komunikacijos technologijos
  • Konspektai »
  • Informacijos ir informacinės visuomenės konspektas

Informacinių ir komunikacinių technologijų konspektai: technologijų klasifikacija, informacijos skirstymas, trūkumai...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Informacijos ir komunikacijos technologijos (2)
Informacijos ir komunikacijos technologijos (2)
  • Konspektai »
  • Informacijos ir informacinės visuomenės konspektas

Informatika. Informacija. Informacijos sąvoka. Informacijos savybės. Informaciniai procesai. Informacijos ir ekonomikos...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti