Referatai

Antžeminis transportas Lietuvoje

9.4   (2 atsiliepimai)
Antžeminis transportas Lietuvoje 1 puslapis
Antžeminis transportas Lietuvoje 2 puslapis
Antžeminis transportas Lietuvoje 3 puslapis
Antžeminis transportas Lietuvoje 4 puslapis
Antžeminis transportas Lietuvoje 5 puslapis
Antžeminis transportas Lietuvoje 6 puslapis
Antžeminis transportas Lietuvoje 7 puslapis
Antžeminis transportas Lietuvoje 8 puslapis
Antžeminis transportas Lietuvoje 9 puslapis
Antžeminis transportas Lietuvoje 10 puslapis
Antžeminis transportas Lietuvoje 11 puslapis
Antžeminis transportas Lietuvoje 12 puslapis
Antžeminis transportas Lietuvoje 13 puslapis
Antžeminis transportas Lietuvoje 14 puslapis
Antžeminis transportas Lietuvoje 15 puslapis
Antžeminis transportas Lietuvoje 16 puslapis
Antžeminis transportas Lietuvoje 17 puslapis
Antžeminis transportas Lietuvoje 18 puslapis
Antžeminis transportas Lietuvoje 19 puslapis
Antžeminis transportas Lietuvoje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kada pasirodė pirmasis Lietuvoje automobilis? Dokumentai papasakoja, kad 1896 m., praėjus vos 10 metų nuo pirmųjų K. Benco ir G. Daimlerio savaeigių ekipažų pasirodymo, 2-osios kelių distancijos, aptarnavusios kelią Ryga— Šiauliai—Tauragė, reikmėms nuperkamas prancūziškas ,,Panhard et Levasseur" markės lengvasis automobilis. Jis buvo pasirinktas neatsitiktinai — ką tik, 1895 m., toks pav. automobilis laimėjo lenktynes Paryžius—Bordo—Paryžius, įveikdamas 1150 km ilgio trasą per 48 valandas ir 47 minutes! Kaip jau minėta, tai buvo pirmasis klasikinės komponuotės ir antrasis (pc K. Benco ,,Vlktorljos") didesne serija gamintas automobilis. Jo važiuoklė dar buvo karietos tipo — medinis rėmas iš stačiakampių tašelių, apkaustytas metaline juosta, elipsinės priekinių ir pusiau elipsinės užpakalinių ratų lingės, mediniai, priekyje mažesni (31,5 colių skersmens), užpakalyje didesni (42 colių) ratai su lietos gumos padangomis. Priekyje buvo įrengtas 2 cilindrų V formos keturtaktis 1344 cm3 darbinio tūrio variklis (Lietuvoje važinėjusio šio automobilio variklis išvystydavo 4,5 AG galingumą, esant 800 aps/min), gamintas pagal G. Daimlerio licenciją. Uždegimo sistemos būta ne elektrinės, o sukaitinimo vamzdeliais – išorinis degiklis juos įkaitindavo, o į degimo kamerą įsikišę įkaitę vamzdelių galai padegdavo degųjį mišinį. Įsiurbimo vožtuvas atsidarydavo automatiškai įsiurbimo takto pradžioje, o išmetimo vožtuvą atidarinėjo kėliklis, judinamas ekscentrinio disko. Variklis buvo tepamas taškymu ir lašelinėmis tepalinėmis. Radiatoriaus variklis neturėjo ir siurblys aušinimo vandenį varinėjo iš vamzdžių išlankstytu gyvatuku. Varikliui paleisti priekyje iš po kapoto kyšojo nenuimama rankena. Prie variklio buvo pritvirtinta kūginė sankaba su odiniais frikciniais antdėklais. Atskirai nuo sankabos įrengta atvira 4 laipsnių krumpliaratinė pavarų dėžė su perstumiamais krumpliaračių blokais buvo sujungta viename korpuse su pagrindine pavara (su diferencialu). Toliau sukimo momentai nuo pagrindinės pavaros pusašių grandinėmis buvo perduodamas į užpakalinius ratus. Automobilis turėjo dvejus stabdžius - juostinio tipo kojinį, kuris veikė transmisiją (dešinį pusašį) ir rankinį, kuris svirčių sistema prispausdavo stabdžių kaladėles prie užpakalinių ratų padangų. Vairo konstrukcija - įprasta tam automobilio periodui: vairuotojas valdė automobilį...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7911 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • TURINYS 2
  • 1. Automobilių transportas Lietuvoje: 3
  • 1.1. Pirmieji Lietuvos automobiliai; 3
  • 1.2. Automobilių transporto statistika; 5
  • 1.3. Naujausi automobiliai Lietuvoje; 11
  • 1.4. Miestų transportas; 13
  • 1.5. Krovinių pervežimas antžeminėmis transporto priemonėmis. 14
  • 1.6. Keleivių pervežimas antžeminėmis transporto priemonėmis. 17
  • 2. Geležinkelių transportas Lietuvoje: 18
  • 2.1. Pirmieji Lietuvos geležinkeliai; 18
  • 2.2. Dabartinis geležinkelių transportas. 20
  • 3. Oro transportas Lietuvoje: 21
  • 3.1. Oro transporto priemonių raidos apžvalga; 21
  • 3.2. Dabartinis oro transportas. 22
  • LITERATŪRA 25

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
24 psl., (7911 ž.)
Darbo duomenys
  • Transporto ir logistikos referatas
  • 24 psl., (7911 ž.)
  • Word failas 3 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt