AB “Stumbras” yra viena iš koncerno „MG Baltic“ įmonių. Jos misija – grūdinio etilo alkoholio ir jo produktų verslas, siekiant kuo pilniau patenkinti vartotojų poreikius.
• Kuo efektyvesnis AB “Stumbras” gamybinių pajėgumų panaudojimas.
• Įmonės pelno maksimizavimas.
AB „Stumbras“ įstatinį kapitalą 2005 m. kovo 31 d. sudarė 158 741 416 Lt akcijų nominalia verte, didžiausias bendrovės akcininkas, valdantis 99,4 proc. visų akcijų yra UAB „Mineraliniai vandenys“.
AB “Stumbras” - vietinės rinkos lyderis (45,3 proc. visos Lietuvos stipraus alkoholio rinkos 2004 m.), todėl visos naudojamos strategijos siejasi su šia padėtimi rinkoje. Konkurencinį pranašumą AB “Stumbras” įgijo investuodama į technologijas ir įrengimus ir taip aplenkusi vietinius konkurentus alkoholinių gėrimų kokybės ir savikainos srityse. Pagrindiniai AB „Stumbras“ konkurentai yra kiti Lietuvos alkoholio produkcijos gamintojai (AB „Vilniaus degtinė“, AB „Alita“, AB „Anykščių vynas“, AB „Sema“, UAB „Lietuviškas midus“), alkoholinių gėrimų importuotojai – UAB „Mineraliniai vandenys“, UAB „Bennet“, o taip pat bemuitinio alkoholinių gėrimų importo iš Latvijos ir Estijos augimas, egzistuojanti nelegali stiprių alkoholinių gėrimų gamyba ir etilo spirito kontrabanda.
AB „Stumbras“ gaminamos produkcijos pardavimo kainų ir apimčių pokyčiams svarbią įtaką turi Lietuvos Respublikos nutarimais tvirtinami akcizų tarifai rektifikuotam etilo alkoholiui ir alkoholiniams gėrimams.
Šiuo metu pagrindinė AB “Stumbras” gaminamos produkcijos rinka yra Lietuva. Čia parduodama 94,3 proc. pagamintų alkoholinių gėrimų. AB „Stumbras“ klientai Lietuvos rinkoje – šešios didmeninės prekybos įmonės: UAB „Mineraliniai vandenys“, UAB „VP Market“, UAB „Palink“, UAB „Sanitex“, UAB „Aibės logistika“ ir UAB „Rimi Lietuva“. Produkcijos pardavimas vykdomas pagal metines sutartis, tiekimo kiekius derinant atskirais užsakymais.
Likusioji dalis yra eksportuojama į Latviją, JAV, Didžiąją Britaniją, Izraelį ir kitas šalis. 1 paveiksle pateikiamos alkoholio produktų pardavimo apimtys 2002-2004 metais.
1 paveikslas
Pardavimų mažėjimo tendencija įmonės vadovų netenkina, todėl eksporto apimčių didinimo problema yra viena iš aktualiausių įmonėje. 2003 metais eksporto apimčių mažėjimą lėmusi pagrindinė priežastis buvo tais metais vykęs alkoholio įmonių privatizacijos procesas.
Nuo 2004 m. sausio 1 d. Lietuvos alkoholio pramonės rinka...
Šį darbą sudaro 4388 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!