PRIEDAI..........................................................................................................................................
Pasauliui sparčiai keičiantis, vykstant permainoms rinkose, darbo vietose, namų ūkio, laisvalaikio aplinkoje, ypatingą reikšmę įgyja informacija, kompetencija ir gyventojų gebėjimas naudotis informacinių technologijų teikiamomis galimybėmis.
XXI amžiaus globalizacijos ir informacinių technologijų pažangos laikotarpiu centrine visuomenės charakteristika tampa nuolatinis mokymasis bei mokslo ir technologijų kaitos išmanymas (Drucker, 1993, 2004). Sugebėjimas mokytis lemia organizacijos sėkmę. Naujoji mokymo paradigma - naujasis mokymasis - tai savianalize, planavimu, refleksija ir kt. pagrįstas savo kompetencijos (-ų) tobulinimas, vykstantis bet kokioje žmogaus veikloje ir besitęsiantis visą gyvenimą. Kalbant apie besimokančias organizacijas, neužtenka, kad organizacijoje mokytųsi tik atskiri jos darbuotojai. Būtinas organizacinis žinojimas, veiklos inteligencija, partnerystės tinklai (Jucevičienė, 2004).
Informacinė visuomenė dažnai apibūdinama kaip nuolat besimokanti visuomenė, nes informacinės technologijos plėtojasi ir tobulėja taip sparčiai, kad šį procesą būtina išmanyti ir panaudoti jo teikiamas galimybes.
Viena iš labiausiai besikeičiančių sričių - švietimas. Švietimo modernizavimą ir kaitą laiduojančios priemonės glaudžiai susijusios su ugdymo turinio kaita, švietimo procesų tobulinimu, panaudojant informacinių komunikacinių technologijų teikiamas galimybes. Informacinės visuomenės kūrimo tikslai keičia mokyklų, kaip organizacijų, išorinę ir vidinę aplinką, įtraukia jas į sudėtingą politinio sprendimo įgyvendinimo procesą. Vadybiniame-organizaciniame modelyje kaitos procesas dažniausiai skaidomas į tris egzistuojančius kartu ir glaudžiai tarpusavyje susijusius etapus: inicijavimą, įgyvendinimą ir institucionalizaciją (Fullan, 1998; Želvys, 1999).
Mokyklos kaitos procese keičiasi mokytojo vaidmuo, mokymą keičia mokymasis, informacinės ir komunikacinės technologijos (IKT) vis sparčiau įsilieja į mokymo ir mokymosi procesą.
Atsiranda priežastys, skatinančios intensyviau diegti informacines ir komunikacines technologijas mokykloje:
• Profesinė - XXI a. beveik visų sričių darbuotojai naudojasi IKT. Kiekvienas mokinys, mokytojas, vadovas privalo įgyti kompiuterinį raštingumą.
• Socialinė - kuriama informacinė visuomenė, intensyvi technologijų plėtra reikalauja iš žmonių naujų gebėjimų. Tiek suaugę, tiek mokiniai rengiami gyventi informacijos amžiuje, kurio svarbiausias produktas - informacija, o pagrindiniai ištekliai - žinios ir gebėjimai. Vienas iš švietimo uždavinių - suformuoti moksleivio gebėjimus gauti ir apdoroti informaciją, išmokyti naudotis šiuolaikinėmis informacijos bei komunikacijos priemonėmis, suformuoti nuostatą nuolat mokytis ir...
Šį darbą sudaro 21955 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!