Rinkodara » Diplominiai darbai
Įmonės prekinio ženklo vystymo strategija: AB "Alita"
- Diplominiai darbai »
- Rinkodaros diplominis darbas
Įvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Darbo metodai ir priemonės. Darbo rezultatai ir jų aptarimas. Prekinis žen...
Reklamos poveikio vartotojams analizÄ—
- Diplominiai darbai »
- Rinkodaros diplominis darbas
Anotacija. Abstract. Įvadas. Reklamos samprata ir teoriniai aspektai. Reklamos proceso sudėtis, funkcijos, tipai ir tiks...
Įmonės paslaugų konkurencingumo didinimas marketingo priemonėmis: AB "Lietuvos draudimas"
- Diplominiai darbai »
- Rinkodaros diplominis darbas
Santrauka. Summary. Terminų žodynėlis. Baigiamojo darbo užduotis. Įvadas. Veiklos sritys. Paslaugų konkurencingumo d...
Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina"
- Diplominiai darbai »
- Rinkodaros diplominis darbas
Įvadas. Teorinė dalis. Marketingo teorijos sąvokų apžvalga. Marketingo kompleksas. Paslaugų marketingas. Paslaugų t...
Reklamos specifika Europos SÄ…jungos (ES) Å¡alyse: turizmo organizatorius AB "Rojaus kampelis"
- Diplominiai darbai »
- Rinkodaros diplominis darbas
Ä®vadas. Darbo tikslas – įvertinti reklamos ypatumus ir nustatyti turizmo produkto reklamos pobÅ«dį. Ä®vadas. Rekl...
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra"
- Diplominiai darbai »
- Rinkodaros diplominis darbas
Anotacija. Resume. Įvadas. Norint stiprint įmonės įvaizdį, pirmiausiai siekiame išsiaiškinti, kaip jis formuojamas....
Kainų politikos pateikimas bei motyvavimas
- Diplominiai darbai »
- Rinkodaros diplominis darbas
Įvadas. Gaminių kainų motyvacija. Rinkos kainos samprata. Kainų nustatymo etapai. Kaštų įvertinimas. Kainos nustaty...
Marketingo priemonÄ—s "X Casino" versle
- Diplominiai darbai »
- Rinkodaros diplominis darbas
Ä®vadas. Kazino marketingo teoriniai aspektai. Kazino bei loÅ¡imų produkto marketingo samprata. LoÅ¡imų produkto apibrÄ...
Konkurencinių pranašumų didinimo galimybės: UAB "Čilija" "Čili picos"
- Diplominiai darbai »
- Rinkodaros diplominis darbas
Verslo vadybos studijų programos, prekybos verslo organizavimo specializacijos baigiamasis darbas. Įvadas. Maitinimo p...
Prekių ženklų lyginamoji analizė: Lietuvos "Čili" ir Amerikos "MCDonald's"
- Diplominiai darbai »
- Rinkodaros diplominis darbas
Lietuvos "ÄŒili" ir Amerikos "McDonald‘s" bendrovių prekių ženklų lyginamoji analizÄ—. Anota...
Marketingo komunikacijos ypatumai aukštojo mokslo institucijose (Alytaus kolegijos atvejis)
- Diplominiai darbai »
- Rinkodaros diplominis darbas
Ä®vadas. Marketingo komunikacijos ypatumų aukÅ¡tojo mokslo institucijose teorinÄ— analizÄ—. AukÅ¡tojo mokslo institucijÅ...
Produkcijos paskirstymų valdymas: KB "Biodyzelis"
- Diplominiai darbai »
- Rinkodaros diplominis darbas
Įvadas. Pardavimų valdymo principai. Prekių paskirstymo samprata. Paskirstymo kanalo dalyvių funkcijos. Paskirstymo st...
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė
- Diplominiai darbai »
- Rinkodaros diplominis darbas
Kavinės marketingo strategijos kūrimas UAB "X" pavyzdžiu. Įvadas. Situacijos analizė. Teikiamų paslaugų i...
Naujo produkto rėmimas, įvedant jį į rinką
- Diplominiai darbai »
- Rinkodaros diplominis darbas
Pagrindinės darbo sąvokos ir terminai. "N" įmonės esamos situacijos analizė. "N" įmonės charakt...
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls"
- Diplominiai darbai »
- Rinkodaros diplominis darbas
Anotacija lietuvių kalba. Summary. Įvadas. Paveikslų, lentelių ir diagramų sąrašas. Profesinių kompetencijų sąra...