Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2)

Įvadas. Prekybos samprata. Mažmeninė prekyba. Mažmeninės prekybos samprata. Mažmeninės prekybos objektų tipai. Mažmeninės prekybos sistemos. Mažmeninės prekybos pardavimo formos. Prekybos objektų tipų ir pardavimo formų raida. Didmeninė prekyba. Didmeninės prekybos samprata. Didmeninės prekybos įmonių rūšys ir pardavimo formos. Didmeninės prekybos firmų rūšys. Duomenų rinkimas – anketa. Išvados.
1 atsiliepimai
Apimtis
20 puslapių
Kategorija
Rinkodaros referatas
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 1 puslapis
1 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 2 puslapis
2 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 3 puslapis
3 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 4 puslapis
4 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 5 puslapis
5 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 6 puslapis
6 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 7 puslapis
7 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 8 puslapis
8 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 9 puslapis
9 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 10 puslapis
10 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 11 puslapis
11 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 12 puslapis
12 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 13 puslapis
13 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 14 puslapis
14 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 15 puslapis
15 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 16 puslapis
16 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 17 puslapis
17 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 18 puslapis
18 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 19 puslapis
19 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 20 puslapis
20 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 21 puslapis
21 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 22 puslapis
22 puslapis
Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2) 23 puslapis
23 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.

Darbo ištrauka

Atkūrus nepriklausomybę prekyba plėtojasi sparčiausiais tempais ir šiuo metu šalies ekonomikoje užima labai svarbią vietą.Paprastai prekyba suprantama kaip ūkinė veikla, kuri yra susijusi su prekių pirkimu ir pardavimu. Tačiau mokslinėje literatūroje skiriama prekybos funkcinė ir institucinė samprata. Prekyba funkcine prasme – tai ūkinė veikla, pasireiškianti tam tikros ekonominės funkcijos (prekių mainų) vykdymu, nepriklausomai nuo to, kas ją vykdo (prekių gamintojas ar tarpininkas).Prekyba institucine prasme – tai institucijos, kurių ūkinė veikla išimtinai ar daugiausia yra prekyba siaurąja funkcine prasme. Šios institucijos (prekybos įmonės ar jų susivienijimai) prekių įsigyja turėdamos tikslą vėl jas parduoti ir iš šios veiklos gauti pelno.Pagal vietą prekių paskirstymo procese prekyba yra skirstoma į mažmeninę ir didmeninę prekybą. Tiek didmeninėje, tiek mažmeninėje prekyboje pastaraisiais metais įvyko didelių pasikeitimų, t.y. susikūrė daug naujų ir pajėgių bendrovių, kurios sparčiai plečia ir modernizuoja savo prekybos tinklus. Tikslingai ir kokybiškai taiko naujausias šiuolaikines marketingo priamones ir vis labiau įsitvirtina rinkoje.Šiame darbe susipažinsime su prekybos samprata ir jos rūšimis – mažmenine ir didmenine prekyba. Išsiaiškinsime mažmeninės prekybos rūšis, objektų tipus, prekybos sistemas ir pardavimo formas. Taip pat susipažinsime su įmonių rūšimis bei pardavimo formomis. Darbo pabaigoje pateikiamas klausimyno-anketos forma.Darbo objektas – mažmeninė ir didmeninė prekyba.Darbo tikslas – įvertinti ir susipažinti su mažmeninės ir didmeninės prekybos ypatumais.Darbo uždaviniai:1. Išnagrinėti mažmeninės ir didmeninės prekybos aspektus.2. Nustatyti mažmeninės ir didmeninės prekybos rūšis.3. Sudaryti klausimyną - anketą.Tyrimo metodai:1. Mokslinės literatūros analizė.2. Norminio teisės akto studijavimas. ...

Literatūros šaltiniai 6
Darbo lygis Universitetinis
Kursas 2 kursas
Darbo tipas Referatai
Failas Didmenine ir mazmenine prekyba (2).doc (32.47 KB)

Kiti mokslo darbai

Alaus reklamos lyginamoji analizė
Alaus reklamos lyginamoji analizė
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Lietuviško, vokiško ir olandiško alaus reklamos lyginamoji analizė. Įvadas. Televizijos reklama. Pasirinktos reklamos...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Alkoholinių gėrimų realizavimo politika: UAB
Alkoholinių gėrimų realizavimo politika: UAB "Lietuvos midus"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. Alkoholinių gėrimų realizavimo politika. Realizavimo politikos samprata. Veiksniai, įtakojantys alkoholinių...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. Įmonės pristatymas. Gamyba. Prekių pristatymas. Prekių asortimentas. Italijos makroaplinkos veiksnių analiz...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Įmonės asortimento analizė: UAB
Įmonės asortimento analizė: UAB "Samsonas"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. UAB "Samsonas". UAB "Samsonas" asortimento analizė. UAB "Samsonas" situacijos rink...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Įmonės kainodara: UAB
Įmonės kainodara: UAB "Saramita" (2)
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

UAB "Saramita" kainodara. Įmonės charakteristika. Tikslai. Kainodaros strategija. "Grietinėlės nugraiby...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti