Įvadas. Prekybos samprata. Mažmeninė prekyba. Mažmeninės prekybos samprata. Mažmeninės prekybos objektų tipai. Mažmeninės prekybos sistemos. Mažmeninės prekybos pardavimo formos. Prekybos objektų tipų ir pardavimo formų raida. Didmeninė prekyba. Didmeninės prekybos samprata. Didmeninės prekybos įmonių rūšys ir pardavimo formos. Didmeninės prekybos firmų rūšys. Duomenų rinkimas – anketa. Išvados.
|
Atkūrus nepriklausomybę prekyba plėtojasi sparčiausiais tempais ir šiuo metu šalies ekonomikoje užima labai svarbią vietą.Paprastai prekyba suprantama kaip ūkinė veikla, kuri yra susijusi su prekių pirkimu ir pardavimu. Tačiau mokslinėje literatūroje skiriama prekybos funkcinė ir institucinė samprata. Prekyba funkcine prasme – tai ūkinė veikla, pasireiškianti tam tikros ekonominės funkcijos (prekių mainų) vykdymu, nepriklausomai nuo to, kas ją vykdo (prekių gamintojas ar tarpininkas).Prekyba institucine prasme – tai institucijos, kurių ūkinė veikla išimtinai ar daugiausia yra prekyba siaurąja funkcine prasme. Šios institucijos (prekybos įmonės ar jų susivienijimai) prekių įsigyja turėdamos tikslą vėl jas parduoti ir iš šios veiklos gauti pelno.Pagal vietą prekių paskirstymo procese prekyba yra skirstoma į mažmeninę ir didmeninę prekybą. Tiek didmeninėje, tiek mažmeninėje prekyboje pastaraisiais metais įvyko didelių pasikeitimų, t.y. susikūrė daug naujų ir pajėgių bendrovių, kurios sparčiai plečia ir modernizuoja savo prekybos tinklus. Tikslingai ir kokybiškai taiko naujausias šiuolaikines marketingo priamones ir vis labiau įsitvirtina rinkoje.Šiame darbe susipažinsime su prekybos samprata ir jos rūšimis – mažmenine ir didmenine prekyba. Išsiaiškinsime mažmeninės prekybos rūšis, objektų tipus, prekybos sistemas ir pardavimo formas. Taip pat susipažinsime su įmonių rūšimis bei pardavimo formomis. Darbo pabaigoje pateikiamas klausimyno-anketos forma.Darbo objektas – mažmeninė ir didmeninė prekyba.Darbo tikslas – įvertinti ir susipažinti su mažmeninės ir didmeninės prekybos ypatumais.Darbo uždaviniai:1. Išnagrinėti mažmeninės ir didmeninės prekybos aspektus.2. Nustatyti mažmeninės ir didmeninės prekybos rūšis.3. Sudaryti klausimyną - anketą.Tyrimo metodai:1. Mokslinės literatūros analizė.2. Norminio teisės akto studijavimas. ...
Literatūros šaltiniai | 6 |
---|---|
Darbo lygis | Universitetinis |
Kursas | 2 kursas |
Darbo tipas | Referatai |
Failas | Didmenine ir mazmenine prekyba (2).doc (32.47 KB) |
Lietuviško, vokiško ir olandiško alaus reklamos lyginamoji analizė. Įvadas. Televizijos reklama. Pasirinktos reklamos...
Įvadas. Alkoholinių gėrimų realizavimo politika. Realizavimo politikos samprata. Veiksniai, įtakojantys alkoholinių...
Įvadas. Įmonės pristatymas. Gamyba. Prekių pristatymas. Prekių asortimentas. Italijos makroaplinkos veiksnių analiz...
Įvadas. UAB "Samsonas". UAB "Samsonas" asortimento analizė. UAB "Samsonas" situacijos rink...
UAB "Saramita" kainodara. Įmonės charakteristika. Tikslai. Kainodaros strategija. "Grietinėlės nugraiby...