• Didžiausia problema yra ta, kad degalai (benzinas, dyzelinas) smarkiai brangsta, o elektra yra elternatyva degalams.
• Elektromobilai išmeta keliolika kartų mažiau teršalų, o tai irgi labai aktuali problema .
• Didžiausi pasaulio verslininkai investuoja didelius pinigus į elektromobilio kūrimą, skatina mokslininkus padaryti elektromobilį daug tobulesnį .
Elektromobilių pagrindinė dalis yra elektrovariklis.
Iš išorės niekas net negaletų atskirti kad tai yra elektromobilis. Šis pavyzdys rodo kaip iš paprasto benzinu varomo automobilio galima padaryti elektromobilį.Vienintelis dalykas gali ižduoti kad tai yra elektrimobilis tai jo garsas. Jis rieda beveik be variklio triukšmo, girdisi tik padangų trintis su kelio danga.
• Benzininis variklis pakeistas elektrovarikliu..
• Elektrovariklis gauna energiją iš reguliatoriaus.
• Reguliatorius gauna energiją iš akumuliatoriaus baterijų.
Benzininis variklis sudarytas iš daug metalo, metalinių vamzdelių, šaldymo (guminių šlangų), ir pan. o elektromobilio pagrindiniai prietaisai yra elektros prietaisai ir jungiamieji laidai
Nieko nesiskiriantis elektromobilis nuo kitų benzininių automobilų
Pagrindinai dalykai kuriuos reikia pakeisti ir pridėti, kad elektromobilis galetų judėti:
• Reikia išimti benzininį variklį, visą išmetimo sistemą, benzino baką taip pat.
• Sankabos sistema reikia išmontuoti, o automatine pavarų dėžę palikti ir perjunkti perjungėja į 2 pavarą.
• Elektrovariklis įmontuotas šalia automatinės pavarų dėžes ir sujungtas su ja per specialų adapterį (perjungėją).
• Elektros reguliatorius įmontuotas variklio vietoje ir gerai matosi atidarius automobilio variklio dangtį.
50kW reguliatorius paima 300v nuolatinės srovės ir į elektrosvariklį paduoda kintama trijų fazių 240v srovę
• Penkiasdešimt 12 voltų švino-sieros rūgšties akumuliatlorių baterijų yra sumontuota po galine sėdyne. Taip padaroma 300v nuolatinė srovė
• Mažesnis elektros variklis reikalingas tam kad sudaryti vakumą, kuris reikalingas stabžių, vairo stiprintuvui.
Kairėje galima matyti vakumo pompą
• Automatinės transmisijos perjunginėtojas reikalingas tam kad būtų galima reguliuoti priekinę ir atbulinę eigą
Automatinės transmisijos perjunginėtojas siunčia signalus į reguliatorių, kuris reguliuoja elektrovariklio sukimosi kryptį
• Nedidelis elektrinis vandens šildytuvas sumontuotas tam, kad sušildyti mašinos saloną
Vandens šildytuvas
• Tam kad akumuliatorių baterijos galėtų krautis šiame elektromobilyje yra įmontuotas įkrovėjas. Jo kištukas išvestas į elektromobilio paviršių ,ten kur...
Šį darbą sudaro 2132 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!