Temos aktualumas. Informacinių technologijų progresas – svarbus faktorius, kuris keičia ne tik bankų strategijas, bet ir skatina bankinių sistemų evoliuciją.
Bankai, reaguodami į išorinę aplinką ir joje vykstančius pokyčius, atitinkamai transformuoja savo veiklą, keičia organizacines struktūras, kuria ir diegia naujus produktus bei paslaugas, plečia rinkas. Pilna, savalaikė ir tiksli informacija suteikia galimybes naudoti analitines priemones perspektyvių sričių paieškai, esamų paslaugų kokybės gerinimui, sąnaudų mažinimui, labiausiai pelningų finansinių instrumentų ir operacijų išskyrimui taip pat bendram strateginiam planavimui. Dažnai informacijos technologijų panaudojimas leidžia nustatyti būdus, kuriais gali būti vykdomos verslo operacijos, kartu užimdamos tarpinę padėtį tarp kliento ir banko. Šio proceso pasekmė – elektroninės bankininkystės sistemos (EBS) atsiradimas ir išplėtojimas.
Elektroninės bankininkystės sistema – viena iš elektroninio verslo šakų. Tačiau elektroninėje bankininkystės sistemoje vis dar lieka neišspręstos vartotojų teisių, elektroninių procedūrų autentiškumo bei vientisumo, rizikų išvengiamumo bei saugumo problemos.
Elektroninė bankininkystė pasaulyje plėtojasi labai sparčiai. Lietuvoje jos paslaugos pradėtos teikti visai neseniai (pirmasis 2000 m. balandžio mėn. tai padarė „Snoro“ bankas). Bankams elektroninė bankininkystė leidžia plėsti veiklą, rinkas, siūlyti klientams naujų produktų ir paslaugų, stiprinti užimamą konkurencinę padėtį. Plėtojant šią veiklos sritį, didėja visos bankų sistemos efektyvumas, mažėja sandorių sudarymo sąnaudos. Klientams siūlomas patogesnis ir greitesnis aptarnavimas, mažesnės banko paslaugų kainos. Tačiau interaktyvumas ir automatizavimas iškelia ir labai rimtų uždavinių, vieni svarbiausių – saugumo užtikrinimas, tikslios komunikacijos palaikymas ir informacijos srautų valdymas.
Darbo tikslas - išanalizuoti Lietuvos elektroninės bankininkystės sistemos plėtrą ir ypatumus.
3. Nustatyti elektroninės bankininkystės sistemos paslaugų privalumus ir trūkumus lyginant su tradicine bankininkyste.
Darbo objektas – elektroninės bankininkystės paslaugos.
Darbo metodai – mokslinės-teorinės literatūros analizė, bankų viešosios informacijos sisteminimas, praktinės patirties AB „Hansabanke“ apibendrinimas, elektroninės bankininkystės paslaugų lyginamoji analizė.
1. ELEKTRONINIO VERSLO KONCEPCIJA
Elektroninis verslas apibrėžiamas kaip verslo operacijų atlikimas ir įmonės veiklos organizavimas naudojant informacines technologijas duomenų perdavimo tinklų aplinkoje. Atsiranda tokios sąvokos ir reiškiniai, kaip skaitmeninė ekonomika, elektroninė prekyba, elektroniniai skelbimai, darbas virtualiame darbo kolektyve, elektroninis...
Šį darbą sudaro 6788 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!