Elektroninė prekyba, tai viena iš sparčiausiai besiplečianti prekybos forma, kurios dėka kiekvienas žmogus turėdamas kompiuterį ir galimybe naudotis internetu, gali tiesiogiai dalyvauti prekybos procese. Nesvarbu kur bebūtum, elektroninė prekyba aprėpia visą pasaulį.
Informacinėms technologijoms (IT) žengiant į priekį, elektroninė prekyba skverbiasi į mūsų visų kasdieninius gyvenimus, tad mano darbo „Elektroninė prekyba“ temos aktualumas yra: dabartiniais laikais, kai beveik kiekvienas turi galimybę naudotis mobiliojo ryšio telefonais, o be kompiuterio ir interneto neįsivaizduotų savo gyvenimų, elektroninė prekyba nebėra visiškai naujas ir neprieinamas reiškinys. Dabar gal ir sunku patikėti, bet elektroninė prekyba gan greitai skverbiasi į mūsų kasdieninius gyvenimus, tad šiandien tai išties įdomus reiškinys. Nors negalima teigti, kad kiekvienas yra tai išbandęs, bet kad nebūtų girdėję ar nežinotų, apie elektroninę prekybą, atsirastų ne daug.
Darbo tikslas: išanalizuoti elektroninę prekybą.
4. Charakterizuoti elektroninę atsiskaitymo sistemą.
Darbo metodas: mokslinės, teorinės literatūros sisteminė analizė.
1. ELEKTRONINĖS PREKYBOS STRUKTŪRA
Dabar norėčiau apibūdinti pačios elektroninės prekybos sampratą, pateikdamas keletą skirtingų apibrėžimų, taip pat išskirti sėkmingos elektroninės komercijos taikymo momentus bei sąlygas ir prielaidas.
1.1. Elektroninės prekybos samprata
E-prekyba ir elektroninio marketingo svarba visam pasauliui yra nenuginčijama, tačiau kaip susijusi globalizacija ir e-komercija? Manyta, kad naujoji verslo rūšis yra bene svarbiausia priežastis – globalizacijos pamatas, tačiau analitikai pastebėjo, kad tai yra labai toli tiesos.
E-prekyba dažniausiai apibrėžiama kaip įprastinių verslo procedūrų ir operacijų automatizacija ir perkėlimas į virtualią erdvę. Toks procesas gerokai padidina verslo efektyvumą ir supaprastina kasdienius rutiniškus darbus. Iki šiol buvo manoma, kad dauguma e-komercijos sandėrių yra vykdoma tarp įvairių pasaulio šalių, tačiau naujausi tyrimai parodė, kad verslas sparčiai rutuliojasi tik tarp vietinių kompanijų. Daugelis verslininkų laiko internetą ir e-komerciją tik patogesniu būdu realizuoti savo prekes vietinėje rinkoje.
Elektroninė komercija apibūdinama kaip prekybinių santykių forma, kurioje tarpusavyje susijusios šalys sąveikauja elektroninių būdu naudodamos informacines technologijas. Elektroninės komercijos objektas - visų ūkinių komercinių, finansinių ir atsiskaitymo santykių, susijusių su tarptautinių ir vietinių sandorių sudarymu, vykdymu ir kontrole,...
Šį darbą sudaro 5144 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!