Gimęs Samarijoje, Giltono mieste. „Mieste buvo vienas žmogus vardu Simonas, kuris užsiiminėdavo magija, stebindamas Samarijos gyventojus ir girdamasi, kad jis yra kažkas nepaprastas.“(iš Naujojo Testamento). Buvo vadinamas Magu. Laikė save Aukščiausiuoju Dievu: tėvu, sūnumi ir šv.dvasia. Laikomas gnosticizmo pradininku. Jam priskiriamas neišlikęs veikalas "Didžioji pranašystė" (Apophasis Megale), parašyta Heraklito bei Empedoklio, Aristotelio ir stoikų terminijos įtakoje. Pagrindinis šaltinis Simono koncepcijai pažinti yra Ireniejaus ir Ipolito raštai. Simono kosmologija laikė, kad Ugnis yra visų daiktų pagrindas.
Viena iš daugelio ankstyvojo gnosticizmo sektų. Praktikavo mitinės gyvatės kultą. Gyvatė simbolizavo pasaulio dvasią, kuri pravingiuoja fizinio ir dvasinio gyvenimo prieštaravimus. Jie bandė atsakyti, kas yra pasaulis, žmogus, iš kur visa atsirado. Tai įmanoma tik pažinus, kas yra aukščiausioji dievybė, kurią ofitai laikė visa ko esme, pradžia, galia ir potencija. Bet jei visa iš dievo, tai iš kur atsiranda pasaulio netobulumas ir žmonių kančios? Tikėjo, kad siela yra įkalinta kūne bei Visatos materijoje iš kurių ištrūkti tegali tik pažinusi savo trancendentinę kiltį. Pripažino žmogiškąjį Jėzų (o ne dvasinį Kristų, įvilktą į žmogaus kūną), mokiusį ezoterinės gnosio tiesos.
Savo mokslą skelbė apie 130 metus Aleksandrijoje. Raštų neišliko. Apie jo filosofiją žinome iš jo sūnaus Epifano traktato „Apie teisingumą“ fragmentų, paskelbtų Klemenso veikale „Kilimai“, bei Ireniejaus, Ipolito ir kitų krikščionių rašytojų liudijimų. Sakėsi besiremiąs slapta Marko evangelija - su aliuzija, kad Lozoriaus prisikėlimas iš numirusiųjų buvo Jėzaus Kristaus apaštalo Jono įšventinimas. Skatino seksualinę veiklą dėl malonumo, bet buvo prieš vaikų pradėjimą. Pesimistiškai vertino fizinių apribojimų pasaulį ir manė, kad sulaužyti sistemą ir išsilaisvinti iš Įstatymo gniaužtų galima per orgijas panašias į Dioniso.
Gimė Sirijoje. Parašė 24 knygas, skirtas krikščioniškųjų evangelijų aiškinimui ir komentavimui. Manoma, kad pats yra parašęs evangeliją, sukūręs psalmių ir odžių. Raštai neišliko. Apie jo filosofiją žinoma iš Iraniejaus ir Ipolito liudijimų. Dievą jis laikė esant žemesniu už Aukščiausiąjį. Tai nebuvo dualistinis požiūris, o tik tikėjimas nepaaiškinamu Aukščiausiuoju...
Šį darbą sudaro 4013 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!