1. Meninio vaizdo suvokimo principai.
Svarbu: atskleisti žmogaus charakterį, asmenybę, svarbus bendravimas.
• Mažesnį nuotraukos plotą užimanti detalė suvokiama kaip pagrindinė figūra, o visa kita kaip antras planas.
• Figūra ir fonas negali būti suvokiami vienu metu (simultaniškai).
• Vizualiai panašius elementus regėjimas sukombinuoja į figūrą.
• Simetriškos ar į krūvą sukomponuotos figūros suvokiamos kaip bendra visuma.
Atkreipti dėmesį į vaizdo gylį.
• Numanoma perspektyva. Dalinis uždengimas – vienas objektas, jo dalis uždengia kitą, bet žmogus žino kas yra už tos uždangos.
• Faktūra – didina gylio įspūdį.
• Apšvietimas. Šviesos šešėlių gradacija.
• Erdvinė perspektyva (spalvotoje foto) – toli esantys objektai mėlyni.
• Kultūros, išsilavinimo, žinių, patirties įtakotas vaizdo suvokimas. Skirtinga vaizdų interpretacija. Išsilavinimas įtakoja mastymą.
Vaizdo vertinimo kategorijos:
1) Informaciniai vaizdai.
2) Estetiški iš prigimties vaizdai (spalvų harmonija, tobulos formos).
3) Turintys didelį emocinį krūvį vaizdai.
Derinant šias kategorijas labai svarbu atkreipti dėmesį į planuojamo vaizdo paskirtį, tuomet žiūrovas neliks abejingas ir apatiškas gautam vaizdui.
Svarbu sukomponuoti vaizdą ir pateikti tam tikra tvarka, grupuojant ar supriešinant skirtingas figūras. Formų išdėstymai ir kontrastai taip pat sudaro tvarką, kuri yra pagrįsta estetiniu balansu, veikiančiu mūsų harmonija, dinamiškumu, priešingybių suvokimu.
Tvarka tai nėra monotonija. Spalvų, kontrastų išdėstymas, taip pat sudaro tvarką pagrįsta estetiniu balansu, kurisa veikia mūsų harmonijos, dinamiškumo ir priešingybių suvokimą.
Taisyklingo ir informatyvaus vaizdo taisyklės:
• Informatyviems. Vaizdo elementai turi būti išskirti iš viso nuotraukoje esančio optinio triukšmo.
• Glaudus ryšys tarp objekto ir fono, jie turi sudaryti nedalomą visumą.
• Antras planas neturi atitraukti dėmesio nuo pagrindinio objekto. Vengti dviprasmybių ir minties išblaškymų.
• Portrete yra svarbu pagrindinio objekto psichologijos perteikimas, išskiriantis teigiamas ar neigiamas emocijas.
• Labai svarbus objekto išdėstymas kadro plokštumoje.
• Prisiminti, kad žiūrovai skirtingai vertina tą patį vaizdą, tiek estetiškai, tiek emociškai ir tai priklauso nuo stebėtojo sąmonės, patirties, jautrumo.
• Originalus perspektyvos panaudojimas ar sukūrimas priklauso nuo autoriaus gebėjimų ir patirties, originalaus mąstymo.
Nuotraukos analizės kriterijai:
▪ Figūros ir fono santykis.
▪ Informacinė ir emocinė vertė.
▪ Apšvietimas.
▪ Vaizdo ritmika, linijos, formatas, statika/dinamika.
2....
Šį darbą sudaro 4311 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!