Žmonijos vystymosi modelis gali būti vaizduojamas trimis bangomis: agrarinė, industrinė ir informacinė. Informacinės visuomenės koncepcija ir terminas suformuluoti 1994 m. Informacinės visuomenės aspektai: teigiami: informacijos apdorojimo greitis, informacijos masiškumas, informacijos globalizacija, informacijos apdorojimo patogumas, informacijos gausumas, alternatyvūs informacijos šaltiniai ir jų pateikimo forma. Neigiami: išaugę gyvenimo kaštai, neteisėto manipuliavimo informacija padažnėjimas, etinio pobūdžio problemos, sunkumai susiję su informacijos paieška esant informacijos gausumui, sveikatos problemos. Informacinė visuomenė, tai žinių visuomenė, atvira, išsilavinusi ir besimokanti visuomenė, kurios nariai gali bei sugeba savo veiklos srityse efektyviai naudotis tiek šalies, tiek pasaulio informacijos ištekliais, o valdžios institucijos užtikrina informacijos prieinamumą, plėtoja šalies informacinę infrastruktūrą ir jos tarptautinę integraciją, vysto šalies švietimo sistemą, skatina mokslinius tyrimus ir jų rezultatų panaudojimą, rūpinasi šalies įvaizdžio formavimu ir pristatymu pasaulio visuomenei. Kuriant informacinę visuomenę reikia atsižvelgti į: verslo aplinkos išplėtimą, investicijų skatinimą ir motyvavimą, prioritetą piliečių poreikiams, tarptautinių informacijos mainų plėtojimą. Bet kuris geografinis reiškinys gamtoje mažiau ar daugiau yra informacinis. Informacinės technologijos žymiai palengvina geografinių duomenų apdorojimą. "Turėk savyje žemėlapį" - Č.Kudaba. Nes "maudantis" šiuolaikinės informacijos jūroje be to neapsieisi, nebūsi visaverčiu piliečiu - Lietuvos, Europos, Pasaulio.
Šalies mastu dabar įgyvendinama informacijos ir komunikacijos technologijų diegimo mokyklose programa. Visos mokyklos įjungiamos į interneto tinklą. Kompiuterių panaudojimas klasėse - atveria naujas mokymo galimybes, įgalina parodyti mokiniams ilgalaikius procesus, modeliuoti geografinius reiškinius, apdoroti labai gausią informaciją ir gauti ją grafikų, diagramų pavidalu. Šepardas pasiūlė keturis mokinio ir kompiuterio bendradarbiavimo modelius: 1. vartų sargo modelis. Bent vienas kompiuteris klasėje turi būti prijungtas prie interneto, projektorius, cd-romas, garsiakalbiai, skeneris, spausdintuvas, mikrofonas, video kamera. Tuomet per tą kompiuterių bus galima pateikti labai įvairią informaciją. 2. Barjerinis modelis. - beveik priešingas pirmam. Mokytojas visiškai nesikiša į mokinio darbą, pvz., egzaminas. 3. Dėmėsio atitraukimo modelis. Tai nepageidaujamas modelis, tačiau jo išvengti nepavyksta. Kai mokiniai dirba kompiuteriu, jie būna susitelkę į savo dėmėsį, todėl dažnai negirdi,...
Šį darbą sudaro 4475 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!