Namų darbai

Greitųjų keleivinių traukinių geležinkelio linijų plano ir išilginio profilio projektavimo ypatumai

9.6   (3 atsiliepimai)
Greitųjų keleivinių traukinių geležinkelio linijų plano ir išilginio profilio projektavimo ypatumai 1 puslapis
Greitųjų keleivinių traukinių geležinkelio linijų plano ir išilginio profilio projektavimo ypatumai 2 puslapis
Greitųjų keleivinių traukinių geležinkelio linijų plano ir išilginio profilio projektavimo ypatumai 3 puslapis
Greitųjų keleivinių traukinių geležinkelio linijų plano ir išilginio profilio projektavimo ypatumai 4 puslapis
Greitųjų keleivinių traukinių geležinkelio linijų plano ir išilginio profilio projektavimo ypatumai 5 puslapis
Greitųjų keleivinių traukinių geležinkelio linijų plano ir išilginio profilio projektavimo ypatumai 6 puslapis
Greitųjų keleivinių traukinių geležinkelio linijų plano ir išilginio profilio projektavimo ypatumai 7 puslapis
Greitųjų keleivinių traukinių geležinkelio linijų plano ir išilginio profilio projektavimo ypatumai 8 puslapis
Greitųjų keleivinių traukinių geležinkelio linijų plano ir išilginio profilio projektavimo ypatumai 9 puslapis
Greitųjų keleivinių traukinių geležinkelio linijų plano ir išilginio profilio projektavimo ypatumai 10 puslapis
Greitųjų keleivinių traukinių geležinkelio linijų plano ir išilginio profilio projektavimo ypatumai 11 puslapis
Greitųjų keleivinių traukinių geležinkelio linijų plano ir išilginio profilio projektavimo ypatumai 12 puslapis
Greitųjų keleivinių traukinių geležinkelio linijų plano ir išilginio profilio projektavimo ypatumai 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Bėgiai jau seniai naudojami klotiniams vėžiniams keliams įrengti. Žinoma, kad jau XIII amžiuje šachtose buvo klojami gulsčiųjų bėgių keliai vagonėliams stumdyti. Greitai mediniai gulekšniai buvo apkaustyti geležinėmis juostomis ir pagaliau buvo pakeisti kampuočio formos metaliniais bėgiais. 1767 m. Didžiojoje Britanijoje Kolburko mieste metalo liejykloje išliejamas pirmasis dvitėjinis bėgis ir paklojamas tos pačios gamyklos teritorijoje. 1809 m. Rusijoje Altajaus rūdų kasykloje K.D. Frolovas nutiesė 2 km metalinių bėgių kelią, kuriuo specialius vagonėlius traukė arkliai. 1814 m. Didžiojoje Britanijoje D. Stivensonas ir Travistikis sukonstravo pirmąjį pasaulyje garvežį. Pirmasis geležinkelis pasaulyje, kuri Anglijos parlamentas oficialiai pripažino transporto įrenginiu, pradėjo veikti 1825 m. rugsėjo mėn. 25 d. tarp Hoklando ir Darlingtono. Ši diena yra laikoma geležinkelių gimimo diena. Idomu dar ir tai, kad šios geležinkelio linijos konstrukcija praktiškai nepasikeitė iki šių dienų. Visi pagrindiniai jo elementai išliko ir moderniuose geležinkeliuose. Tai žemės sankasa, pabėgiai, tvirtinamosios detalės ir bėgiai.
I. Greitinės geležinkelio magistralės plano ir išilginio profilio projektavimo ypatumai
Pirmoji pasaulyje greitinio geležinkelio magistralė pradėjo veikti 1964 m. Japonijoje, sujungdama Tokiją ir Osaką· Ją projektuojant labai sunkiomis topografinėmis sąlygomis mažiausi gulsčiųjų kreivių spinduliai buvo 2500 m, o lemiamasis nuolydis - ­15%0. Dabar Japonijoje yra 12 greitojo eismo geležinkelio linijų, kurių ilgis apie 4000 km. Beveik pusė šio atstumo nutiesta tuneliais ir estakadomis.
Europoje pirmasis greitasis keleivinis traukinys pradėjo kursuoti iš Paryžiaus į Tulūzą Prancūzijoje 1967 m. 1981 m. pradėjo veikti antroji greitinė geležinkelio magistralė, nutiesta tarp Paryžiaus ir Liono. Dabar šie traukiniai kursuoja 270 km/h greičiu ir 512 km atstumą nuvažiuoja per 2 valandas. Per Prancūziją jau baigiama tiesti transeuropinė magistralė Londonas - Paryžius - Berlynas, vėliau ji pasieks Varšuvą. Ji tikriausiai pasieks ir Kauną, o toliau per Rygą ir Taliną nusidrieks iki Helsinkio. Prancūzai iki šio amžiaus pabaigos nuties apie 3000 km greitųjų geležinkelių, kuriais keleiviniai traukiniai važiuos apie 350 km/h greičiu. Prancūzams šiuo metu priklauso ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2236 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (2236 ž.)
Darbo duomenys
  • Transporto ir logistikos namų darbas
  • 13 psl., (2236 ž.)
  • Word failas 150 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt