1.1. Susipažinti su hidromechaninės pavaros „LVIV - 3 konstrukcija ir veikimo principu.
1.2. Susipažinti su specialaus hidromechaninių pavarų tyrimo stendo konstrukcija ir veikimu.
1.3. Sustatyti hidromechaninės pavaros vidaus trinties nuostolius.
1.4 .Nustatyti hidromechaninės pavaros išorinę (kanoninę) charakteristiką.
Automobilių ir traktorių eksploatavimo praktika rodo, kad racionaliausiai vidaus degimo variklio galingumas panaudojamas tada, kai greitis ir trauka reguliuojami nuolat ir automatiškai. Tai atlieka įjungtas į transmisiją vadinamasis hidrotransformatorius. Energijos srautas jame perduodamas dėl skysčio kinetinės energijos pokyčio.
1. Gaunama iš variklio veleno mechaninė energija paverčiama skysčio kinetine energija.
2. Kinetinė skysčio energija vėl paverčiama mechanine energija hidrotransformatoriaus išėjime.
Vienas iš praktinių hidrotransformatoriaus taikymo pavyzdžių yra hidromechaninė pavara „LVIV-3", be minėto hidrotransformatoriaus turinti ir automatinę trijų laipsnių pavarų dėžę. Ši pavara įrengiama autobusuose „Ikarus" su dyzeliniais varikliais. Autobusų hidromechaninės pavaros paskirtis tokia:
1. Automatiškai keisti traukos jėgą ant varančiųjų automobilio ratų priklausomai nuo kelio sąlygų.
2. Palengvinti autobuso valdymą.
3. Padidinti eismo saugumą.
4. Atjungti varikli nuo transmisijos ir įjungti atbulinę pavarą.
5. Sulėtinti automobilio greitį hidrodinaminiu lėtintuvu.
Hidromechaninei pavarai tirti laboratorijoje įrengtas specialus stendas (1 pav.). Jį sudaro: 1 - tiriama hidromechaninė pavara „LVIV-3", 2 - troleibuso elektros variklis (N=170kW), 3-svirtinės svarstyklės elektros variklio išvystomam sukimo momentui matuoti, 4 - variklį ir pavarą apkraunantis siurblys 223.20, 5 - reguliuojamas droselis, 6 - manometras, 7 - tepalo rezervuaras, 8, 9 - tachometrai su davikliais, 10 - tamprios movos.
Stendo valdymo pultas parodytas 2 pav. Čia 1 - elektros variklio paleidimo jungiklis, 2 - jo sūkių reguliatorius, 3 - pavaros darbo režimo perjungimo svirtis , 4,7 - tachometrai, 5 - tepalo slėgio daviklis pavaroje, 6 - pavarų dėžėje įjungtos pavaros indikatorius, 8 - siurblio manometras, 9 - siurblio droselio valdymo svirtis, 10 - termometras.
2.1. Pagrindinės pavaros charakteristikos
Hidromechaninės pavaros vidaus trinties nuostoliai vertinami i sukimo momentu, reikalingu jiems nugalėti. Šis sukimo momentas priklauso nuo sukimosi greičio ir matuojamas tuščioje eigoje:
čia F - svarstyklių parodymas N; L - svarstyklių petys...
Šį darbą sudaro 889 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!