Konspektai

Informacijos ir komunikacijos technologijos

10   (1 atsiliepimai)
Informacijos ir komunikacijos technologijos 1 puslapis
Informacijos ir komunikacijos technologijos 2 puslapis
Informacijos ir komunikacijos technologijos 3 puslapis
Informacijos ir komunikacijos technologijos 4 puslapis
Informacijos ir komunikacijos technologijos 5 puslapis
Informacijos ir komunikacijos technologijos 6 puslapis
Informacijos ir komunikacijos technologijos 7 puslapis
Informacijos ir komunikacijos technologijos 8 puslapis
Informacijos ir komunikacijos technologijos 9 puslapis
Informacijos ir komunikacijos technologijos 10 puslapis
Informacijos ir komunikacijos technologijos 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

IT – pagrįstos kompiuteriais technologijos.
Kompiuteriai, tinklai – materiali infrastruktūra.
• Žmonės-specialistai
• Specialiosios IT
• Uždaviniai
• Funkcijos
• Tvarka
• Taisyklės
Duomenys  Informacija  Žinios (Išmintis)
Neišreikštoji žinių dalis:
• Patirtis
• Intuicija
• Neaiškiai išreikšti sąryšiai (K. E. Sveiby)
TECHNOLOGIJŲ KLASIFIKACIJA (galiam skirstyti pagal apdorojimo etapus):
Registravimas  
ir  Perdavimas    Pateikimas
įvedimas  
Saugojimas Apdorojimas
Technologijos yra projektuojamos, atsižvelgiant į tai, kaip
• Rinks
• Saugos
• Apdoros
• Pateiks duomenis
IT KLASIFIKACIJA PAGAL APDOROJIMO ETAPUS (IŠTEKLIŲ TOPOLOGIJĄ (būdą, kuriuo sujungti sistemos elementai)):
1. Centralizuotos (duomenys laikomi vienoje vietoje (bankai)) ir decentralizuotos (duomenys išdėstomi atskirose organizacijos vietose) technologijos
2. Individuali (remiasi vieno vartotojo interesais (1 darbas)) ir terminalinė (panaši į serverinę technologiją: informaciją galima vaizduoti ir įvesti, o kitus duomenis sujungia 1 kompiuteris riboto priėjimo zonoje (CP – absoliutus centras)) technologija
3. Homogeninė (komponentų techninės platformos vienodos kilmės) ir heterogeninė (sujungti skirtingi standartai) technologija
4. Kliento-serverio arba lygiateisė (vienas kompiuteris mato kitą) technologija
5. Programinės technologijos (remiasi tuo, kaip vykdomas apdorojimas, įrankių kūrimas, tobulinimas, valdymas, veikla):
▪ CASE (Computer-Aided-Software-Engineering) sistema išlaisvina nuo būtinybės programuoti
▪ RPG (Record-Program-Generate) – ataskaitų generatoriai
▪ Objektinis programavimas: SQL aplinkos (naudojamos DB sferoje), Internet programinės aplinkos (HTML...)
6. Intelektualios technologijos (sprendimų paramos technologijos, ekspertinės sistemos, nerviniai (neurono) tinklai). Nervinių tinklų yra 3 lygiai:
Rezultato Pvz.:  laukelis 1 ženklui
Logikos
(paslėptasis)
Įvesties
(topologija ta pati)
INFORMACIJOS SKIRSTYMAS (pagal kitimą):
1. Operatyvi – gyvuoja trumpai, vėliau stambinama, susijusi su vartotoju, archyvuojama.
2. Sąlyginai pastovi – apie objektus, kurie egzistuoja ilgesnį laiką, didesnė jos dalis lieka nepakitusi. Pvz.: klientų sąrašas.
3. Normatyvinė – pagalbinės, universalios, stabilios objektų charakteristikos. Pvz.: muitai, mokesčiai.
TRŪKUMAI ORGANIZUOJANT DUOMENIS FAILUOSE:
1. Didelis ir nevaldomas duomenų perteklius
2. Nekorektiški duomenys
3. Struktūrų nesuderinamumas ir standartų nesilaikymas
4. Nelankstumas naudojant (ypač nestandartiniams poreikiams patenkinti)
5. Žemas programuotojų našumas
6. Sudėtinga programų priežiūra
7. Ribotos bendro duomenų naudojimo galimybės
DUOMENŲ BAZIŲ PRIVALUMAI IR TRŪKUMAI
Yra 3 pagrindiniai duomenų santykių tipai:
• 1 : 1 – vienas su vienu (a/k – p/Nr., adresas – telefono Nr.)
• 1 : n – vienas su daugeliu (klientas – užsakymai, rajonas –...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2336 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (2336 ž.)
Darbo duomenys
  • Informacijos ir informacinės visuomenės konspektas
  • 11 psl., (2336 ž.)
  • Word failas 154 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt