Sparčiai besikeičianti informacinė ir technologinė aplinka šiuolaikinėje visuomenėje iš esmės keičia darbo pobūdį visose organizacijose, keičia požiūrį į informaciją, kuri tampa savarankiška ekonomikos dalimi ir preke. Tradicinės informacinės sistemos yra nebepajėgios išlaikyti šiuolaikinių pokyčių tempo ir užtikrinti prieigų prie visų rūšių informacijos šaltinių bei suteikti modemias informacines paslaugas. Štai kodėl paskutiniais metais vis daugiau ir daugiau kompanijų atranda intemetą. Ir kiekviena renkasi savo kelią intemete. Viena sukuria virtualią atstovybę kita ryžtasi prekių ir paslaugų pardavimui intemete, trečia imasi susikurti portalą, skiriamą "gimtąjai" veiklos sferai. Šioje aplinkoje susikūrė ir - fotografijos paslaugų svetainė. Šios svetainės paskirtis - suteikti galimybę naudotis profesionaliomis fotodizaino bei rėminimo paslaugomis ir padėti rasti tinkamą fotografą. FotoPRO kolektyvas - jaunas ir kūrybiškas, ir tuo pačiu yra sukaupęrs pakankamai didelę patirtį visose šiuolaikinės fotografijos srityse. Apie 40 profesionalių fotografų yra pamegę laboratoriją ir tapę jos pastoviais klientais.
Pasirinkau analizuoti svetainę (1 pav.), nes teko ne kartą joje lankytis, naudotis šios kompanijos paslaugomis. Be abejo, šį pasirinkimą paskatino ir noras sužinoti kaip kiti lankytojai vertina šio tinklalapio dizainą, struktūrą ir pan.
Atliksime komunikacijos ir medijos sociologijos analizę, kuri mums padės išsiaiškinti komunikacijos klaidas ir įvertinti ar svetainė atitinka svetainių kūrimo taisykles. Taip pat atliksime apklausas, kad sužinotume lankytojų nuomonę apie svetainės turinį navigaciją, dizainą, išsiaiškintume ko jie tikisi į ją uzsukę ir ką patartų keisti. Šią svetainę nagrinėsime remdamiesi ne tik teorinėmis žiniomis ir apklausomis, bet ir savo pastebėjimais bei patirtimi.
4
(1 pav.)
Komunikacijos analizė
svetainės analizę pradėjau nuo vizito pas jos kūrėjus, kurie paklausti išsamiai papasakojo apie šį tinklalapį. Klausdamas įvairiausių klausimų naudojausi „Retorine pentagrama“ (2 pav.), kuri atitinka svetainės kūrimo reikalavimus.
Auditorija
Tema
Pranešėjas
Apribojimai
Kalba
(2 pav.)
Svetainė pradėta publikuoti šių metų vasario mėnesio pabaigoje. Jos pagrindinė tema yra fotografija, 0 pranešėjas - save pristatanti ir reklamuojanti Fotopro kompanija.
Fotopro yra išskirtinai kokybiškos ir profesionalios fotopaslaugos. Todėl lr fotoreikmenų prekybą orientuoja ne į įprastas prekybos centrų prekes, bet į...
Šį darbą sudaro 2111 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!