Analizės

Internetinio portalo DELFI analizė

10   (1 atsiliepimai)
Internetinio portalo DELFI analizė 1 puslapis
Internetinio portalo DELFI analizė 2 puslapis
Internetinio portalo DELFI analizė 3 puslapis
Internetinio portalo DELFI analizė 4 puslapis
Internetinio portalo DELFI analizė 5 puslapis
Internetinio portalo DELFI analizė 6 puslapis
Internetinio portalo DELFI analizė 7 puslapis
Internetinio portalo DELFI analizė 8 puslapis
Internetinio portalo DELFI analizė 9 puslapis
Internetinio portalo DELFI analizė 10 puslapis
Internetinio portalo DELFI analizė 11 puslapis
Internetinio portalo DELFI analizė 12 puslapis
Internetinio portalo DELFI analizė 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Per pastaruosius aštuonerius metus (nuo pirmųjų internetinių laikraščių atsiradimo 1996 metais) Lietuvoje atsirado nauja žiniasklaidos rūšis – interneto žiniasklaida. Ši rūšis pastaraisiais metais tapo viena iš aktualiausių žiniasklaidos mokslininkų tyrimų objektų. Kadangi internetinei komunikacijai būdingi tarpasmeninės, globalios masinės komunikacijos požymiai, šis daugiasluoksniškumas sukelia mokslinių problemų ir diskusijų, kaip internetinė žiniasklaida turėtų būti konceptualizuojama [6]. Iki šiol bandoma ją tiksliai apibūdinti, nustatyti tam tikrus parametrus ir normas, bet apibrėžimas yra gana prieštaringas, iškyla daugybė klausimų, apibrėžiant interneto žiniasklaidą.
Interneto žiniasklaida – tai visiškai nauja daugelio informacijos terpių koegzistencija, užtikrintai įsitvirtinanti informaciją skleidžiančių terpių jūroje. Geriausias tokio įsitvirtinimo pavyzdys – tradicinė žiniasklaida, kuri priima moderniosios informacijos technologijos pasiūlytą iššūkį ir savaip bando taikytis prie naujų darbo sąlygų [4]. Internetas atveria alternatyvų galimybes. Jei sakoma, kad žiniasklaida visuomet turi būti opozicijoje valdžiai, tai internetinė žiniasklaida, jei nori būti populiari, turi būti opozicijoje žiniasklaidai, kad tie, kurie yra nepatenkinti televizijų, laikraščių pozicija, ieškotų informacijos ir interpretacijų naujienų portaluose.
Internetinė žiniasklaida daro įtaką ne tik tradicinėmis laikomoms žiniasklaidos formoms, bet ir visam komunikacijos suvokimui. Spartėjant technologinei konvergencijai, mokslininkai ima teigti, kad komunikacijos modelių nebegalima skirtyti pagal senuosius modelius. Ši žiniasklaidos priemonės rūšis daro didžiulę įtaką visuomenei, kurią postmodernią kultūrą. Alan Liska, straipsnyje „Internetas kaip postmoderni kultūra“ pateikia tokius pavyzdžius, įrodančius naujosios žiniasklaidos postmodernumą: keletas žurnalų išspausdino karikatūrą, vaizduojančią du šunis, sėdinčius prie kompiuterio, t. y. naršančius po internetą. Po ja užrašas: „Internete niekas nežino, kad tu esi šuo“. Kitas jo pateiktas pavyzdys: „Vidurinės mokyklos moksleivis, puikiai išmanantis sociologiją, gali internete savo idėjas pateikti taip pat kaip George Ritzer ar Pierre Bourdien“.
Didžiausią įtaką visuomenei daro populiarūs internetinės žiniasklaidos portalai. Šiuo metu Lietuvoje pats populiariausias informacinis portalas DELFI, kuris ir nagrinėjamas šiame darbe. Pagal 2000 metais įkurto pirmojo lietuviško portalo DELFI modelį vėliau Lietuvoje kurti ir kiti informaciniai portalai. Šios dvi priežastys ir nulėmė informacinio portalo DELFI kaip šio...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2986 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • Informacinio portalo DELFI istorija 2
  • Portalo turinys 2
  • Žinomumas visuomenėje 2
  • Padėtis rinkoje, santykis su konkurentais 2
  • Vizualinis aspektas 2
  • Interaktyvumas, hipertekstualumas ir daugialypiškumas portale 2
  • Išvados 2
  • Naudotos literatūros ir šaltinių sąrašas 2

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (2986 ž.)
Darbo duomenys
  • Žiniasklaidos analizė
  • 13 psl., (2986 ž.)
  • Word failas 109 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt