Generaliniai kroviniai - tai vienetiniai arba supakuoti kroviniai, transporto priemonės, mašinos ir įrengimai, konteineriai, metalas ir metalo gaminiai, miškas ir t.t.
• atskirais vienetais (įrengimai, autotechniką, metalo konstrukcijos);
• medžių rąstai;
• metalai ir jų gaminiai (lydiniai, plieno lakštai ir rulonai, ruošiniai, viela, vamzdžiai); krovinio vieneto svoris gali siekti 30 t.
Didelė įpakavimų ir matmenų įvairovė sudaro problemų vežant ir perkraunant krovinius. Krovinio vienetų stambinimas ir įpakavimų standartizavimas palengvina krovos operacijas.
Dauguma generalinių krovinių yra pakuojami į padėklus ir konteinerius. Padėklas (pallet) - tai standartinių išmatavimų (1000x1200 mm ir 800x1200 mm) medinės platformos, ant kurių kraunami ir pakuojami smulkesni krovinio vienetai: maišai, dėžės ir pan. Padėklų naudojimas gerokai palengvina generalinių krovinių krovimą į laivus, automobilių ir geležinkelio transportą, sandėliavimą.
Konteineris - tai standartinės konstrukcijos metalinė dėžė, į kurią pakraunamas transportuoti skirtas krovinys. Plačiausiai paplitę 20 ir 40 pėdų ilgio konteineriai. Konteinerio matmenys parinkti atsižvelgiant į galimybę juos vežti sausumos transportu. Dėl šios priežasties tolesnis krovinio vienetų stambinimas nebetenka prasmės. Plintant konteinerizacijai universali generalinių krovinių terminalų įranga nebegali užtikrinti reikiamo konteinerių perkrovimo našumo nei į laivus, nei į sausumos transporto priemones. Didelės konteinerizuotų krovinių apimtys leido įrengti specializuotus konteinerių terminalus. Šiuolaikinis uostas nebeįsivaizduojamas be konteinerių terminalo, todėl generalinių krovinių terminaluose konteineriai praktiškai nebekraunami.
Paprastai generalinių krovinių terminaluose perkraunamas atskiros krovinio rūšies kiekis nėra toks didelis, kad būtų ekonomiškai tikslinga įsigyti specializuotą tam tikram kroviniui krauti skirtą įrangą. Taigi pagrindinis generalinių krovinių terminalo technologinės įrangos reikalavimas - universalumas ir lankstumas, užtikrinant pakankamai didelį našumą. Dėl didelės krovinių nomenklatūros generalinių krovinių terminaluose naudojama universali įranga: portaliniai kranai, autokrautuvai su konkrečiam kroviniui skirtomis užkabinimo priemonėmis.
Generalinių krovinių terminalų įrangą galima suskirstyti į tokias-grupes:
• įrengimai, skirti laivams pakrauti ir iškrauti;
• įrengimai, skirti gabenti ir krauti krovinius į sandėlį;
• įrengimai, skirti pakrauti ir iškrauti sausumos transporto priemones;
• kita papildoma įranga.
Generaliniams kroviniams pakrauti į laivus ir iškrauti iš jų (laivo operacijos) naudojamos šios priemonės:
• laivų...
Šį darbą sudaro 5363 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!