Kainų politika: AB "Utenos trikotažas"

Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Kainų politika ir tikslai. Kainų politikos esmė ir tikslai. Kainų politikos rūšys. Kainų nustatymo metodai. Įvairių kainų politikos metodų taikymo prielaidos. Nenuostolingumo metodas. Kainos nustatymas orientuojantis į paklausą. Kainų nustatymas orientuojantis į konkurencijos lygį. Konkurencinė situacija rinkoje. AB "Utenos trikotažas" ir jos konkurentų prekių kainų analizė. Išvados.
2 atsiliepimai
Apimtis
21 puslapis
Kategorija
Rinkodaros kursinis darbas
Kainų politika: AB
1 puslapis
Kainų politika: AB
2 puslapis
Kainų politika: AB
3 puslapis
Kainų politika: AB
4 puslapis
Kainų politika: AB
5 puslapis
Kainų politika: AB
6 puslapis
Kainų politika: AB
7 puslapis
Kainų politika: AB
8 puslapis
Kainų politika: AB
9 puslapis
Kainų politika: AB
10 puslapis
Kainų politika: AB
11 puslapis
Kainų politika: AB
12 puslapis
Kainų politika: AB
13 puslapis
Kainų politika: AB
14 puslapis
Kainų politika: AB
15 puslapis
Kainų politika: AB
16 puslapis
Kainų politika: AB
17 puslapis
Kainų politika: AB
18 puslapis
Kainų politika: AB
19 puslapis
Kainų politika: AB
20 puslapis
Kainų politika: AB
21 puslapis
Kainų politika: AB
22 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.

Darbo ištrauka

Prekė patenka vartotojui per mainų procesą. Santykis, kuriuo prekės mainomos viena į kitą ir kuris išreikštas pinigais, yra kaina. Tarpininkaujant kainai, vyksta prekių mainai. Todėl kaina yra pagrindinis viso prekinio ūkio reguliatorius. Prekių kainų svyravimai nulemia tai, kad gamyba vyktų remiantis paklausa. Rinkos kainos lygis rodo, ar prekės gamybą reikia padidinti, ar sumažinti. Kaina yra tarsi barometras, rodantis prekės trūkumą ar jos perteklių, palyginti su visuomenės poreikiu rinkoje. Firmai dirbant rinkos sŕlygomis, kaina yra vienas iđ jos bendrosios politikos elementų. Tai svarbus kiekvienos firmos rodiklis, nes pagrindinė jos funkcija - garantuoti įplaukas iš prekių pardavimo. Be to, kaina labai svarbi ir prekių vartotojams, todėl ji nulemia santykius tarp firmos bei prekių rinkos. Kiekviena firma privalo rengti savo kainų politiką, išmokti savarankiškai nustatyti rinkos kainas, gaminamai ir parduodamai produkcijai. Todėl rinkos sąlygomis kainų teorijos ir praktikos plėtojimo klausimai itin svarbūs. Kainodaros problemos ekonomikoje visada buvo gana sudėtingos ir nepakankamai ištirtos, o kainos - labai svarbus socialinių ir ekonominių santykių elementas. Kainodara - sudėtingas procesas, todėl labai svarbu jį ištirti. Darbo tikslas - atskleisti kainos ir kainų politikos ekonominę prasmę, remiantis praktiniais pavyzdžiais, parodyti, kaip kainos nustatomos ir kaip jas veikia konkurentai. Darbo uţdaviniai:išsiaiškinti kainų politikos esmę ir tikslus;nustatyti kainų politikos rūšis (strategijas);išsiaiškinti, kokie yra kainų nustatymo metodai;konkurencinės situacijos rinkoje analizė;AB "UTENOS TRIKOTAŽAS" ir jos konkurentų prekių kainų analizė.Darbo objektas: AB "Utenos trikotažas" kainų politika konkurentų atžvilgiu.Darbo dalykas: kainų politika. Darbo metodologija: mokslinės literatūros analizė.Darbo struktūra: darbą sudaro teorinė ir praktinė dalys. ...

Literatūros šaltiniai 19
Darbo lygis Universitetinis
Kursas 0 kursas
Darbo tipas Kursiniai darbai
Failas Kainu politika AB Utenos trikotazas.doc (31.75 KB)

Kiti mokslo darbai

Alaus reklamos lyginamoji analizė
Alaus reklamos lyginamoji analizė
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Lietuviško, vokiško ir olandiško alaus reklamos lyginamoji analizė. Įvadas. Televizijos reklama. Pasirinktos reklamos...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Alkoholinių gėrimų realizavimo politika: UAB
Alkoholinių gėrimų realizavimo politika: UAB "Lietuvos midus"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. Alkoholinių gėrimų realizavimo politika. Realizavimo politikos samprata. Veiksniai, įtakojantys alkoholinių...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. Įmonės pristatymas. Gamyba. Prekių pristatymas. Prekių asortimentas. Italijos makroaplinkos veiksnių analiz...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Įmonės asortimento analizė: UAB
Įmonės asortimento analizė: UAB "Samsonas"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. UAB "Samsonas". UAB "Samsonas" asortimento analizė. UAB "Samsonas" situacijos rink...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Įmonės kainodara: UAB
Įmonės kainodara: UAB "Saramita" (2)
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

UAB "Saramita" kainodara. Įmonės charakteristika. Tikslai. Kainodaros strategija. "Grietinėlės nugraiby...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti