Kainų politika

Įvadas. Kainų politika ir tikslai. Kainų politikos esmė ir tikslai. Kainų politikos rūšys. Kainos nustatymo strategijos. Psichologinė kainodara. Kainų nustatymo metodai. Įvairių kainų politikos metodų taikymo prielaidos. Nenuostolingumo metodas. Kainos nustatymas orientuojantis į paklausą. Kainų nustatymas orientuojantis į konkurencijos lygį. Konkurencinė situacija rinkoje. AB "Paranija" ir jos konkurentų prekių kainų analizė. Išvados.
1 atsiliepimai
Apimtis
22 puslapiai
Kategorija
Rinkodaros referatas
Kainų politika 1 puslapis
1 puslapis
Kainų politika 2 puslapis
2 puslapis
Kainų politika 3 puslapis
3 puslapis
Kainų politika 4 puslapis
4 puslapis
Kainų politika 5 puslapis
5 puslapis
Kainų politika 6 puslapis
6 puslapis
Kainų politika 7 puslapis
7 puslapis
Kainų politika 8 puslapis
8 puslapis
Kainų politika 9 puslapis
9 puslapis
Kainų politika 10 puslapis
10 puslapis
Kainų politika 11 puslapis
11 puslapis
Kainų politika 12 puslapis
12 puslapis
Kainų politika 13 puslapis
13 puslapis
Kainų politika 14 puslapis
14 puslapis
Kainų politika 15 puslapis
15 puslapis
Kainų politika 16 puslapis
16 puslapis
Kainų politika 17 puslapis
17 puslapis
Kainų politika 18 puslapis
18 puslapis
Kainų politika 19 puslapis
19 puslapis
Kainų politika 20 puslapis
20 puslapis
Kainų politika 21 puslapis
21 puslapis
Kainų politika 22 puslapis
22 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.

Darbo ištrauka

Literatūros šaltiniai 19
Darbo lygis Universitetinis
Kursas 2 kursas
Darbo tipas Referatai
Failas _kainu_politika.doc (32.67 KB)

Kiti mokslo darbai

Alaus reklamos lyginamoji analizė
Alaus reklamos lyginamoji analizė
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Lietuviško, vokiško ir olandiško alaus reklamos lyginamoji analizė. Įvadas. Televizijos reklama. Pasirinktos reklamos...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Alkoholinių gėrimų realizavimo politika: UAB
Alkoholinių gėrimų realizavimo politika: UAB "Lietuvos midus"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. Alkoholinių gėrimų realizavimo politika. Realizavimo politikos samprata. Veiksniai, įtakojantys alkoholinių...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. Įmonės pristatymas. Gamyba. Prekių pristatymas. Prekių asortimentas. Italijos makroaplinkos veiksnių analiz...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Įmonės asortimento analizė: UAB
Įmonės asortimento analizė: UAB "Samsonas"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. UAB "Samsonas". UAB "Samsonas" asortimento analizė. UAB "Samsonas" situacijos rink...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Įmonės kainodara: UAB
Įmonės kainodara: UAB "Saramita" (2)
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

UAB "Saramita" kainodara. Įmonės charakteristika. Tikslai. Kainodaros strategija. "Grietinėlės nugraiby...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti