Kaunas – antras pagal dydį Lietuvos miestas. Dėl strategiškai patogios vietos, jau iš esmės sukurtos infrastruktūros, Kaunas per artimiausią dešimtmetį gali tapti Rytų Europos logistikos centru, jungiančiu Rytus su Vakarais. Toks projektas jau parengtas, tačiau stulbinanti reikalingų investicijų į šį, specialistų požiūriu, perspektyvų projektą suma (apie 15 milijardų litų) verčia entuziazmą prislopinti [4].
„Dar Napoleonas pro Kauną žygiavo, nes taip buvo tiesiausia. Vadinasi, Kaunas – išties strategiškai palanki vieta, juolab kad ir infrastruktūros nereikia kurti, ir darbuotojų toli ieškoti nereiktų”, - sako vienas projekto autorių ir iniciatorių dr. Gediminas Petrauskas, Kauno miesto tarybos narys [4].
Šio darbo tikslas – atskleisti Kauno, kaip logistikos centro, galimybes. Tai išsamiausiai atskleidžia minėtas Kauno intermodalinio terminalo projektas.
Pagrindiniai šio darbo uždaviniai yra tokie:
• atskleisti logistikos centrų (arba kitaip dar vadinamų krovinių kaimelių) reikšmę;
• atsakyti į klausimą – kaip gali Kaunas tapti sausumos uostu;
• nustatyti Kauno intermodalinio terminalo tikslus ir uždavinius;
• atskleisti geležinkelių reikšmę siūlomame Kauno logistikos centro projekte.
1. Logistikos centrų reikšmė
ES ekonomikos integracijos procese vienas svarbiausių Lietuvos transporto sektoriaus vystymo prioritetų – naujos kartos logistikos centrų, kartais vadinamų krovinių kaimeliais, tinklo sukūrimas.
Logistikos centrai paprastai apima visus transporto sektorius: kelių, geležinkelio, oro ir jūrų transportą. Visų šių transporto rūšių integravimas sukuria naujas galimybes vystyti krovinių mobilumą, efektyviai naudoti transporto priemones, gerinti transportavimo paslaugų kokybę. Dabartinė logistikos centrų tinklo vystymosi tendencija – ieškojimas būdų kaip integruoti atskirų transporto rūšių tinklus ir siekti jų efektyvios sąveikos.
Europos praktika parodė šiuos svarbiausius modernių logistikos centrų pranašumus [3]:
• efektyviai panaudojami skirtingų transporto rūšių pajėgumai;
• padidinamas esančios infrastruktūros panaudojimas;
• užtikrinama geresnė transportavimo paslaugų kokybė;
• priimami ir įgyvendinami efektyvūs sprendimai, susiję su transportavimo procesu;
• sukuriami nauji verslo ir paslaugų centrai bei naujos nuolatinės darbo vietos;
• transporto sektoriuje didėja modernios informacijos perdavimo ir komunikacijų technologijų naudojimas;
• sukuriamos geresnės sąlygos smulkaus ir vidutinio transporto sektoriaus veiklai bei kitiems sektoriams.
Šiuolaikiniai logistikos centrai, arba krovinių kaimeliai įsikūrę pakankamai toli...
Šį darbą sudaro 1961 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!