• Navigacija ir vartotojų komunikacija.
Rusiška svetainė
1. Analizė pradėsiu nuo svetainių kūrimo tikslų.
Mano analizuojamų puslapių tematika bei tikslai yra panašios:
◦ Pristatyti savo parduotuvę (firma)
◦ Parodyti prekes, kurie yra asortimente
◦ Informuoti apie prekių kainas bei taikomas akcijas
◦ Pritraukti kuo daugiau pirkėjų
2. Kuriant puslapį labai svarbu nustatyti, į kokius vartotojus jis bus orientuotas – tai lemia puslapio lankomumą ir naudingumą.
Parduotuvės „Kristiana“ puslapis ( ) , parduotuvės „Sarma“ puslapis ( ) ir puslapis firmos „L‘Oreal“ ( ) orientuoti į šiuolaikinius vartotojus, kurie turi ir negaili pinigų savo grožiui. Tai gali būti kaip moterys (daugiau orientuota), taip ir vyrai.
Parduotuvės „Gražuolė“ puslapis ( ) yra orientuotas į klientus, kurie turi vidutines pajamas nori nusipirkti ne itin įžymių firmų už prieinamą kainą.
Internetinės parduotuvės „Enio“ puslapis ( ) yra orientuotas i šiuolaikinius klientus su vidutinėmis pajamomis, kurie nori užsisakyti kosmetiką internetu ir gali išskirti pinigų savo sveikatai ir grožiui.
3. Dabar išanalizuosiu kiekvienos svetainės turinio kokybę.
„Sarma“ puslapis talpina savyje informacija, kuri pagrinde yra skirta kortelės turėtojams, o taip pat galima rasti parduotuvių kituose miestuose adresus. Patalpintas klipas, kaip galima dažytis ir nuoroda, kurioje patalpinta keletą prekių, kuriems taikomos nuolaidos. Informacijos, apie kokių firmų prekės yra siūlomos, prekių katalogo, kainų bei kitos naudingos informacijos neradau.
„Kristiana“ puslapis talpina savyje daug naudingos informacijos, kuri yra struktūrizuota ir ją galima lengvai rasti, naudojant meniu, kuris yra viršuje ir apačioje puslapio. Pirmame puslapyje patalpintas struktūrizuotas turinys, kuris veda giliau i svetainės skyrelius. Kliento patogumui yra sukurta paieška, kurią naudojant patogu greičiau rasti norimą informaciją. Puslapyje yra informacija, apie firmas, kurias atstovauja parduotuvė, prekių katalogai, parduotuvių adresai bei kita naudinga informacija.
„L‘Oreal“ angliškas saitas talpina arimuotą menių, kuris yra šonuose ir viršuje puslapio. Svetainė talpina savyje labai daug informacijos ir aš manau, kad lankytojai gali rasti pageidaujamos. Šone yra patalpintas meniu, kuris suskirstytas pagal lankytojo poreikį, pvz. atskirai padarytas skyrelis akcininkams, žurnalistams ir t.t. Tai yra...
Šį darbą sudaro 923 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!