Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą, dar labiau suaktyvėjo komerciniai mūsų šalies verslininkų ir užsienio partnerių ryšiai. Augant gamybai ir plečiantis komerciniams ryšiams, kiekvieno šalies rinka pasidaro per ankšta.
Įvairiomis transporto priemonėmis kroviniai vežami iš vienos firmos į kitą, iš vieno regiono į kitą, iš vienos šalies į kitą, kol pasiekia adresatą, todėl tarptautinių gabenimų reikšmė nuolat auga.
Krovinių vežimas – tai daugybė operacijų, kurios atliekamos nuo produkcijos pagaminimo iki jos pateikimo vartotojams. Šias operacijas sudaro medžiagų ir gaminių vežimas, maršruto parinkimas, eismo grafikų sudarymas, tinkamiausio transportavimo būdo parinkimas, transporto priemonių techninis aptarnavimas ir daugelis kitų.
Transportavimo operacijų tikslas – panaikinti teritorinį skirtumą tarp gamintojo ir vartotojo bei užtikrinti, kad kroviniai būtų saugiai ir laiku pristatyti į vartojimo vietas.
Šio logistikos kursinio darbo tikslas yra atlikti šią užduotį:
Transporto grupė „DOBILAS“ turi pristatyti trikotažinius marškinius (1000 pakuočių) iš Lietuvos Kauno miesto drabužių siūvimo įmonės „Dobilas“į parduotuvę Danijoje, Alborg mieste 2005 m. gegužės mėnesio 14 dieną ir iš Alborg miesto į Kauną pargabenti megztininių ir nertinių medžiagų siuntą (200 ritinių) gegužės 20 dienai į įmonės „Utenos trikotažas“ sandėlį esantį Kaune.
Darbe analizuojamos krovinio tipas, nustatomas tinkamiausias transportavimo būdas, parenkamas efektyviausias transportas, tara, aptariama dokumentacija ir palyginus dvi tinkamiausias krovinio gabenimo alternatyvas parenkama ekonomiškiausia.
Aiškinamajame tekste yra naudojamos 5 lentelės ir 3 paveikslai. Darbo apimtis yra 20 lapų.
1. Tarptautinio krovinio gabenimo procedūros
1. 1. Veiklos licenzijavimas
Pirmas krovinio gabenimo tarptautiniai maršrutais etapas – veiklos licenzijavimas. Kelių transporto licenzijavimo pagrindinės taisyklės, reikalavimai ir normos yra nurodytos Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekse. Licenzija vežti krovinius tarptautiniais maršrutais leidžia vežti krovinius kertant LR sieną krovininėms transporto priemonėms, kurių keliamoji galia, įskaitant priekabą, didesnė kaip 3,5 tonos arba bendroji masė, įskaitant priekabą, didesnė kaip 6 tonos. Transporto priemonėms, kurių keliamoji galia, įskaitant priekabą, ne didesnė kaip 3,5 tonos arba bendroji masė, įskaitant priekabą, ne didesnė kaip 6 tonos, licenzijų nereikia. (Garalis A., 2003)
Kadangi gabenamo krovinio masė...
Šį darbą sudaro 4372 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!