Referatai

Krovinių vežimas geležinkelių transportu

9.0   (2 atsiliepimai)
Krovinių vežimas geležinkelių transportu 1 puslapis
Krovinių vežimas geležinkelių transportu 2 puslapis
Krovinių vežimas geležinkelių transportu 3 puslapis
Krovinių vežimas geležinkelių transportu 4 puslapis
Krovinių vežimas geležinkelių transportu 5 puslapis
Krovinių vežimas geležinkelių transportu 6 puslapis
Krovinių vežimas geležinkelių transportu 7 puslapis
Krovinių vežimas geležinkelių transportu 8 puslapis
Krovinių vežimas geležinkelių transportu 9 puslapis
Krovinių vežimas geležinkelių transportu 10 puslapis
Krovinių vežimas geležinkelių transportu 11 puslapis
Krovinių vežimas geležinkelių transportu 12 puslapis
Krovinių vežimas geležinkelių transportu 13 puslapis
Krovinių vežimas geležinkelių transportu 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Siekiant rinkos pagrindu pertvarkyti Lietuvos Respublikos ūkį, integruotis į Europos rinką, intensyviai vykdoma esminė Lietuvos transporto sistemos reforma ir rekonstrukcija.
Šiuo metu Lietuvos transporto sistemą sudaro atskiros transporto šakos. Transporto sistema yra gerokai izoliuota nuo Vakarų Europos šalių transporto sistemos, trūksta šiuolaikinės kelių ir transporto infrastruktūros, transporto priemonių, atitinkančių tarptautinius techninius, technologinius bei ekologinius standartus, nepakanka tarptautinės komercinės transporto veiklos specialistų, žinančių technologinius ir komercinius vežimų įvairiu transportu organizavimo ypatumus ir bendrus jų pagrindus bendroje transporto sistemoje.
Šiame referate pateiktas vienas iš krovinių vežimo rūšių, o tiksliau krovinių vežimas geležinkeliais. Nagrinėjami bendri krovinių vežimo klausimai.
Geležinkelių transporto istorija Lietuvoje
Pirmieji geležinkeliai Lietuvoje buvo nutiesti XIX a. septintojo dešimtmečio pradžioje. 1863 metais iš visų Lietuvos geležinkelio stočių buvo išsiųsta 72 100 t krovinių, gauta – 79 400 t. Prieš Pirmąjį pasalinį karą daugiausiai krovinių Lietuvoje buvo gabenama geležinkelio linijomis Liepojos kryptimi. Didžiausias krovinių gabenimo intensyvumas 1913 metais buvo Kenos – Naujosios Vilnios ruože ir Radviliškio – Mažeikių ruože. Didžiausia krovinių apyvarta ėjo per Vilniaus geležinkelio stotį. 1939 metų krovinių apyvarta plačiaisiais geležinkeliais sudarė 274 mln. t/km, siauraisiais – 18,5 mln. t/km. 1939 metais Lietuvoje, be Klaipėdos krašto, buvo 1 409 km plačiųjų ir 475 km siaurųjų geležinkelių. Jais važinėjo 274 nedidelės galios garvežiai, 7 motorvežiai, 19 automotrisų. Karo metais Lietuvos geležinkelis buvo stipriai sugriautas, nuo 1944 metų pradėtas atstatyti. 1960–1962 metais buvo išardytos mažai naudojamos siaurojo geležinkelio linijos. 1975 metais Lietuvos geležinkelis buvo pradėtas elektrifikuoti. Pirmas elektrifikuotas ruožas buvo Vilnius – Kaunas, vėliau Lentvaris – Trakai, Vilnius – Naujoji Vilnia. Nuo 1979 metų Lietuvos geležinkeliuose nebenaudojami garvežiai – juos pakeitė motorvežiai. Pagerinus techninę Lietuvos geležinkelio įrangą, padidėjo prekinių traukinių greitis i jų masė. 1950 metais vidutinė traukinių masė buvo 970 t, 1980 m. – 2 383 t. Bendras Lietuvos geležinkelių ilgis dabar yra 2 953 km. Dabar akcinės bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ techninių transporto priemonių parką...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2655 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas3
  • Geležinkelių transporto istorija Lietuvoje.4
  • Geležinkelių transporto privalumai ir trukumai5
  • Krovinių vežimų geležinkeliu klasifikavimas..6
  • Bendrosios nuostatos7
  • Dokumentacija ir kiti formalumai..7
  • Pretenzijos..9
  • Ieškiniai ..9
  • Krovinio masės nustatymas.9
  • Krovinių pakrovimas ir išsiuntimas..10
  • Atsiskaitymai už krovinių vežimą12
  • Literatūra14

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (2655 ž.)
Darbo duomenys
  • Transporto ir logistikos referatas
  • 14 psl., (2655 ž.)
  • Word failas 94 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt