Siekiant rinkos pagrindu pertvarkyti Lietuvos Respublikos ūkį, integruotis į Europos rinką, intensyviai vykdoma esminė Lietuvos transporto sistemos reforma ir rekonstrukcija.
Šiuo metu Lietuvos transporto sistemą sudaro atskiros transporto šakos. Transporto sistema yra gerokai izoliuota nuo Vakarų Europos šalių transporto sistemos, trūksta šiuolaikinės kelių ir transporto infrastruktūros, transporto priemonių, atitinkančių tarptautinius techninius, technologinius bei ekologinius standartus, nepakanka tarptautinės komercinės transporto veiklos specialistų, žinančių technologinius ir komercinius vežimų įvairiu transportu organizavimo ypatumus ir bendrus jų pagrindus bendroje transporto sistemoje.
Šiame referate pateiktas vienas iš krovinių vežimo rūšių, o tiksliau krovinių vežimas geležinkeliais. Nagrinėjami bendri krovinių vežimo klausimai.
Geležinkelių transporto istorija Lietuvoje
Pirmieji geležinkeliai Lietuvoje buvo nutiesti XIX a. septintojo dešimtmečio pradžioje. 1863 metais iš visų Lietuvos geležinkelio stočių buvo išsiųsta 72 100 t krovinių, gauta – 79 400 t. Prieš Pirmąjį pasalinį karą daugiausiai krovinių Lietuvoje buvo gabenama geležinkelio linijomis Liepojos kryptimi. Didžiausias krovinių gabenimo intensyvumas 1913 metais buvo Kenos – Naujosios Vilnios ruože ir Radviliškio – Mažeikių ruože. Didžiausia krovinių apyvarta ėjo per Vilniaus geležinkelio stotį. 1939 metų krovinių apyvarta plačiaisiais geležinkeliais sudarė 274 mln. t/km, siauraisiais – 18,5 mln. t/km. 1939 metais Lietuvoje, be Klaipėdos krašto, buvo 1 409 km plačiųjų ir 475 km siaurųjų geležinkelių. Jais važinėjo 274 nedidelės galios garvežiai, 7 motorvežiai, 19 automotrisų. Karo metais Lietuvos geležinkelis buvo stipriai sugriautas, nuo 1944 metų pradėtas atstatyti. 1960–1962 metais buvo išardytos mažai naudojamos siaurojo geležinkelio linijos. 1975 metais Lietuvos geležinkelis buvo pradėtas elektrifikuoti. Pirmas elektrifikuotas ruožas buvo Vilnius – Kaunas, vėliau Lentvaris – Trakai, Vilnius – Naujoji Vilnia. Nuo 1979 metų Lietuvos geležinkeliuose nebenaudojami garvežiai – juos pakeitė motorvežiai. Pagerinus techninę Lietuvos geležinkelio įrangą, padidėjo prekinių traukinių greitis i jų masė. 1950 metais vidutinė traukinių masė buvo 970 t, 1980 m. – 2 383 t. Bendras Lietuvos geležinkelių ilgis dabar yra 2 953 km. Dabar akcinės bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ techninių transporto priemonių parką...
Šį darbą sudaro 2655 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!