Nežiūrint į tai, kad pirmieji konteineriai buvo panaudoti 1920 metais, konteinerizacijos pradžia laikomas 1963 m. balandis, kada JAV pradėjo dirbti pirmoji linija „Sea Land" Puartoriko-Baltimorė. Du laivai („Mobil" ir „New Orleans") aptarnavo ją taip sėkmingai, kad firma „Sea Leand" pradėjo statyti Baltimorėje pirmąjį konteinerių terminalą. Nuo to laiko konteinerių naudojimas labai išaugo. Jų įvairovė šiuo metu demonstruoja teikiamą krovinių kompanijų populiarumą ir universalumą. Konteinerių panaudojimas turėjo įtakos laivų konstrukcijai, uostų darbui, vežimams geležinkelių ir kelių transportu bei sandėlių ūkiui. Reikėjo sukurti naujus valdymo ir aptarnavimo metodus. Tai lėmė integruotų transporto sistemų sukūrimą, garantuojančių aptarnavimą nuo sandėlio iki sandėlio (arba „nuo durų iki durų") svarbiausiuose pasaulio maršrutuose, kaip greitai gendančių taip ir generalinių krovinių.
KROVINIŲ VEŽIMAS KONTEINERIUOSE
Konteineris - tai metalinė dėžė su stipriomis grindimis, panelinėmis sienomis ir stipriu stogu. Durys gali būti užrakinamos, kad išvengti krovinių grobstymų. Metalinis karkasas turi būti pakankamai stiprus, kad išlaikytų ant viršaus pastatytus konteinerius, kadangi kai kuriuose laivuose konteineriai sukraunami septyniomis eilėmis į viršų. ISO konteineriai kampuose turi tuščiavidures atlajas (fitingus), su specialios formos kiaurymėmis, į kurias įstatomi autopriekabų arba krovininių vagonų T-formos pasisukantieji užraktai. Šie pasisukantieji užraktai gali būti pasukami 90°, kad patikimai pritvirtintų konteinerį prie transporto priemonės. Juos taip pat galima panaudoti tarpusavyje konteineriams sutvirtinti, kad padidinti jų bendrąjį standumą. Analogiškos tuščiavidurės atlajos ant konteinerio stogo leidžia konteinerius tvirtinti, gabenant ožiniais arba portaliniais kranais, pakėlus konteinerį už visų keturių kampų, perkraunant jį iš kelių transporto į geležinkelių arba iš laivo ant kranto ir atvirkščiai. Apatinis konteinerio paviršius taip pat turi išimas karkaso šonuose, kas leidžia didelio pajėgumo šakiniais pakrovėjais perkrauti konteinerius į kelių ir geležinkelių transporto priemones. Įvairių tipų konteineriai parodyti 1 pav.
ISO konteineriai. Standartiniai ISO konteineriai yra 2,5^2,5 m skerspjūvio. Sunkiems kroviniams naudojami puskonteineriai, jų skerspjūvis 2,5x1,2 m, jų mažesnis tūris ir svoris. Konteinerių ilgis 3; 6; 9 ir 12 metrų. Labiausiai paplitę šešių...
Šį darbą sudaro 5256 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!