6. Priedai.......................................................................................................................................... 26
Įvadas
Lietuva krovinių vežimu automobiliais užima vieną iš pirmaujančių vietų Vakarų, Vidurio ir Rytų Europos transporto paslaugų rinkoje. Lietuvos vežėjų vežamų krovinių apimtys pustrečio karto viršija Latvijos ir Estijos autotransporto pervežimus. Lietuvos vežėjai į valstybės biudžetą per metus įvairiais mokesčiais sumoka beveik pusę milijardo litų. Transportas sudaro 8 proc. šalies BVP.
Pavojingų krovinių parengimas transportuoti, transportavimas, krovimas, dokumentų tvarkymas-tai ne vienos šalies veiklos sritis, todėl be atskirų šalies įstatymų rengiančių ir leidžiančių institucijų. Šia veikla užsiima ir tarptautinės institucijos. Atsižvelgiant į įvairių transporto rūšių specifiką, jos siekia nustatyti kuo bendresnes pavojingų produktų tarptautinio vežimo taisykles.
Nuo 2005 metų Lietuvos transporto politika tapo bendros ES transporto politikos dalimi, todėl mūsų rinkoje vykstantys pokyčiai susiję su ES taikomais reikalavimais.
Kelių transporto ilgalaikiai plėtotės tikslai:
• Integruoti Lietuvos kelių transporto tinklą į Europos kelių transporto sistemą techniniais-technologiniais, bei teisinio reguliavimo aspektais, panaudojant patogią šalies geografinę ir geopolitinę padėtį didinant Lietuvos transporto firmų galimybes ir vaidmenį tarptautinėje kelių transporto paslaugų rinkoje.
• Plėtoti Respublikos kelių tinklą, kad jis savo išvystymu ir techniniais parametrais atitiktų racionalių gamybinių jėgų išdėstymą ir priimtą atskirų ūkio šakų ir objektų vystymą atskiruose regionuose.
• Užtikrinti ES reikalavimus atitinkančią eismo saugą ir aplinkosaugą
Krovinių vežimas - pastaruoju metu plačiai paplitęs terminas, apibrėžiantis didelį ratą operacijų kurios atliekamos nuo produkcijos pagaminimo iki pateikimo ją vartotojams. Šias operacijas sudaro: medžiagų vežimas, sandėliavimas ir saugojimas, komplektavimas ir įpakavimas. Čia priklauso tokios operacijos kaip: maršruto parinkimas, eismo grafikų sudarymas ir transporto priemonių techninis aptarnavimas.
Verslininkai, užsiimantys krovinių vežimu, turi mokėti sudaryti perspektyvius planus,
įvertindamas savo ir užsakovų detalius reikalavimus. Strategijos tikslas - garantuoti didžiausią operacijų ekonomiškumą konkrečiomis sąlygomis. Krovinių vežimo ir saugojimo kainos tarpusavyje siejasi ir turi viena kitą papildyti. Vežimų efektyvumo didėjimas mažina saugojimo išlaidas, o saugojimo sandėliuose efektyvumo didinimas užtikrina didelį krovinių išsaugojimo laipsnį belaukiant, kol jie bus išvežti.
Mano nagrinėjamas krovinys yra priskiriamas prie pavojingų degių krovinių (degios suskystintos dujos)....
Šį darbą sudaro 2380 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!