Į technologinį vežimų procesą, be kitų dalykų, įeina paslaugų teikimas, t.y. krovinių vežimas. Į paslaugas įeina pagrindiniai (vežimas ar pergabeni-mas) ir pagalbiniai (pakrovimas, iškrovimas, sandėliavimas, kontrolė, doku-mentų parengimas) procesai. Technologinių procesų efektyvumas apibūdina-mas šiais rodikliais: eksploatacinių medžiagų ir energijos sunaudojimu pervežtam tonkilometriui, vežimų kokybe ir vežimų intensyvumu. Be to, technologiniai vežimų procesai turi garantuoti krovinių bei supančios aplinkos saugą.
Vežimų technologijos tobulinimas iš pirmo žvilgsnio, atrodytų, yra paprastas transporto priemonių keitimas naujomis. Tačiau ir pačios moder-niausios transporto priemonės gali būti panaudotos visiškai neefektyviai. Todėl būtina tobulinti visą technologinį vežimų procesą. Tam reikia atlikti daug tyrimų: nustatyti krovinių srautus, juos nuolat tikslinti ir prognozuoti, optimizuoti kelių tinklą ir transporto srautus, krovinių atsiradimo ir išsklaidymo vietas ir t.t.
Norint nustatyti racionalią transporto priemonių parko struktūrą ir pagrįsti vežimų proceso organizavimo formą, būtina analizuoti vežimų partijas ir apimtis laikui bėgant. Iš patirties žinome, kad vežimo poreikis ir partijų dydis yra atsitiktiniai dydžiai. Todėl juos analizuoti laikui bėgant geriausia matematinės statistikos metodais.
Bendru atveju poreikio vežti apimtys laiko periodu t gali būti bet koks teigiamasis skaičius, tarp jų ir nulis (kada nėra krovinių). Todėl jeigu krovinių partijų dydžiai yra nenutrūkstami atsitiktiniai dydžiai, tai bendra poreikio vežti apimtis bus nenutrūkstamas diskretinis atsitiktinis dydis, kurio reikšmė gali būti bet kuris taškas skaičių ašyje, taip pat ir nulis.
Vienas iš svarbiausių krovinių srautų kaip atsitiktinių dydžių statistinio tyrimo uždavinių nustatyti, ar jie homogeniniai, ar nehomogeniniai laikui bėgant.
Ciklinius krovinių srautų pokyčius būtina skirti nuo neciklinių. Paprastai cikliniai krovinių srautų pakitimai išreikšti gana aiškiai, bet pasitaiko situacijų, kai tam tikri svyravimai lemia jų pakitimą: atsitiktiniai, necikliniai, arba cikliniai (sezoniniai). Tai būdinga visų rūšių transporto tinklo terminalams.
,
čia imties krovinių skaičius i periodu j ;
imčių apimtis.
Bendra visų atvejų dispersija lygi atskirų dispersijų reikšmių svorių vidurkiui (svoriu imamas laisvės laipsnis):
.
Jeigu vežimo poreikio apimtys labai kinta dėl veiksnių, kurie neįtraukiami į pradinę apskaitą, reikia...
Šį darbą sudaro 3201 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!