AB “Klaipėdos jūrų krovinių kompanija” (toliau “KLASCO”) vykdo savo veiklą tarptautinių pervežimų rinkoje, kurioje egzistuoja skirtingų laipsnių rizika, įtakojanti visą eilę makroekonominių faktorių. Uosto krovos darbų efektyvumą nulemia turimų techninių resursų panaudojimo galimybės, kurios tiesiogiai priklauso nuo esamų krovinių srauto. Šių dienų situacija parodo, kad per uostą judantys kroviniai turi įtakos valstybės importo-eksporto koeficientui, gaunamoms biudžeto lėšoms iš muitinės procedūrų taip pat iš uosto rinkliavų. Atskiriems mokesčių mokėtojams kompanijos uosto-operatorės ( Klaipėdoje yra septynios), priskirtinos prie atskirų mokesčių mokėtojų.. 1998 metais AB “Klaipėdos jūrų krovinių kompanija” į Lietuvos Respublikos biudžetą sumokėjo 75 mln. Lt mokesčių. Visa tai parodo, kad didžiausia šalies uosto krovos kompanija vaidina didelį vaidmenį net tik Klaipėdos krašto ar Lietuvos ekonomikoje ,bet lemia tranzitinių krovinių pasiskirstymą visoje Rytinėje Baltijos jūros pakrantėje.
Klaipėdos uosto strateginę padėtį dar XIII a. įvertino Vakarų Europos riteriai pastatydami čia pilį, kuri buvo jų puolimų atraminis taškas. Jau nuo tų laikų Karaliaučius, Ryga ir Klaipėda konkuravo tarpusavyje užsienio prekybos srityje. Uosto dėka Klaipėdos miestas buvo nuolat plečiamas ir gražinamas. XVII a. Klaipėdos uoste skambėjo tik anglų kalba.
Nedaug kas pasikeitę ir šiandien: biznio kalba, krovinių srauto kryptis išliko ta pati. Tik uostas nusidriekė plačiomis krantinėmis daugelį kilometrų į pietus sąsiauriu Kuršių marių link. Neužšąlančio uosto privalumai, gerai išvystyta susisiekimo sistema keliais ir geležinkeliu Klaipėdos uostui suteikė labai palankias sąlygas plėstis ir vystytis. Taigi Lietuva yra jūrinė valstybė turinti uostą su šimtamete patirtimi.
Žvelgiant į tarptautinę rinką, multimodalinių pervežimų konkurencija yra labai didelė. Tai skatina naujų technologijų atėjimą į uosto valdymo operacijų sistemą. AB “Klaipėdos jūrų krovinių kompanija” iki 1999 metų buvo Valstybinė įmonė. Būtent pastaraisiais metais “KLASCO” patyrė daugiausiai pasikeitimų ne tik nuosavybės bet ir valdymo, darbų organizavimo srityse. Privataus kapitalo atėjimas privertė reorganizuoti bendrovės vidaus strateginį valdymą, kontrolės, apskaitos, analizės sistemas. Tokiu būdu yra artėjama prie pasaulinių uosto įmonių valdymo sistemų.
Laisvos rinkos sąlygomis , svarbu...
Šį darbą sudaro 2780 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!