Lengvoji atletika (2)

Sportinis ėjimas. Metodika. Bėgimas metodika. Trumpų nuotolių bėgimo technika ir mokymo metodika. Vidutinių ir ilgų nuotolių bėgimo technika ir mokymo metodika. Barjerinio bėgimo technika. Estafetinio bėgimo technika ir mokymo metodika. Šuolio į aukštį būdai. Jų technika. Mokymo metodika. Technika. Ieties ir kamuoliuko metimo teisėjavimo taisyklės. Ieties ir kamuoliuko metimo technika ir mokymo metodika. Trišuolio technika ir mokymo metodika. Šuolių į tolį būdai. Šuolių technika. Mokymo metodika. Rutulio stūmimo teisėjavimo taisyklės. Šuolių technikos pagrindai. Metikų technikos pagrindai. Lengvosios atletikos pratimų klasifikacija. Lietuvos lengvaatlečiai – olimpiečiai.
1 atsiliepimai
Apimtis
16 puslapių
Kategorija
Sporto špera
Lengvoji atletika (2) 1 puslapis
1 puslapis
Lengvoji atletika (2) 2 puslapis
2 puslapis
Lengvoji atletika (2) 3 puslapis
3 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.

Darbo ištrauka

Sportinis-tai ėjimas nelenkiant kojų per kelius atremteis padėtyje. Sport. ėjime žingsnis ilgėja dėl galingesnio atsispyrimo ir dubens pasisukimo per vertikalią ašį. Kuo greičiau ir galingiau atsispiriama tuo aukščiau pakyla nuo pagrindo BKMC. Tai trumpina dvigubos atremties trukmę, abi kojas kartu atplėšia nuo žemės ir pažeidžia sportinio ėjimo varžybų taisykles. Norint to išvengti, ėjikas turi eiti taip, kad jo BKMC dvigubo žingsnio ciklo fazėse kuo mažiau svyruotų vertikaliai. Sport. ėjime kūno kritimo neamortizuoja (kaip bėgime) per kelį sulenkta atraminė koja. Amortizaciją atlieka dubens ir pėdos skliautas. Einant reikia vengti nereikalingo horizontalaus BKMC svyravimo, nes jis trukdo greitai eiti, eikvoja daugiau energijos. Reikia: Einant tiesiai galima racionaliau panaudoti atsispyrimo jėgą, galingiau atsispyrus, ėjimo žingsniai dažnėja ir ilgėja. Svarbu ėjikų ūgis. Aukštesnio ūgio ėjikai perspektyvesni.Metodika- supazindinti su sportinio ejimo echnika,mokyti sportinio ejimo teisingu koju judesiu, mokyti dubens judesiu, mokyti ranku judesiu, tobulinti sportinio ejimo technika.Bėgimas-bėgikai skirtingai nuo ėjikų neturi nuolatinio sąlyčio su žeme. Bėgikas pagrindą liečia viena koja, atsispyręs lekia ore, paskui liečia pagrindą kita koja ir t.t.Bėgimo greitis priklauso nuo žingsnių ilgio ir dažnio. Bėgant kojos atremties trukmė daug trumpesnė už lėkimo trukmę. Kai bėgimo technika tobula, horizontalus ir vertikalus BKMC svyravimas nedidelis. Vertikaliai aukščiausiai kūnas pakyla beatraminėje-lėkimo fazėje, žemiausiai-vienatramėje, vertikalioje padėtyje. Bėgant atsispyrimo kampas keičiasi priklausomai nuo bėgimo greičio. Didėjant greičiui priekinės atremties metu mažėja stabdantis-neigiamas atrmties reakcijos poveikis bėgiko kūnui, todėl kad greičiau bėgant koja statoma ant žemės statesniu kampu. Labai svarbu statyti pėdą ant pirštų. Svarbiausia bėgimo žingsnio ciklo fazė-užpakalinis atispyrimas. Atsispyrimo galingumas priklauso nuo dubens ir kelio raumenų tiesėjų ir čiurnos lenkėjų darbo efektyvumo. Šių raumenų sklandus darbas leidžia galingai atispirti. Svarbų vaidmenį bėgant turi dubens judesiai, su jais glaudžiai susiję rankų ir pečių judesiai. Ėjimo ir bėgimo rungtims nuo starto iki bėgimo pabaigos būdingos 5 fazės: 1.startinė padėtis; 2.startas ir startinis įsibėgėjimas; 3.nuotolio ėjimas ir bėgimas; 4.finišavimas; 5.sustojimas po finišo. Metodika- suteikti ziniu, suformuoti supratima apie begimo technika apskritai, stebeti begima ir nurodyti klaidas kas ka blogai daro, mokyti begti tiesiaja, tolygiu bei kintanciu greiciu, mokyti begimo technikos osukyje, mokyti begimo technikos is auksto starto, tobulinti begimo technika.Supažindinti su bėgimo technika: kinogramų, kino juostų, plakatų peržiūra, bėgimo de¬monstravimas. Susipažinti su mokinių bėgimo technika. Nustatyti pagrin¬dines klaidas: kartotinis bėgimas 40-60 m (3-5 krt.). Mokyti bėgimo tiesiojoje: specialūs bėgimo pratimai (tankus bėgimas, šuoliai nuo vienos kojos ant kitos, aukštai mojant kelius ir kt.), greitėjimai, atkarpų bėgimas ivairiu greičiu. Pradžioje pratimai atliekami individualiai, krūvis individualizuojamas, parenkami specialūs pratimai individualioms klai-doms taisyti. Bėgimo pratimai atliekami laipsniškai didinant greiti, be itampos, kartojimų skaičius (3-8 krt) priklauso nuo fizinio pasirengimo ir amžiaus. Mokyti bėgti posūkiu: bėgimas ratu ivairiu greičiu, greitėjantis bėgimas, aukštas startas posūkyje. Mokyti žemo starto ir startinio isibėgėjimo. Mokyti žemo starto posūkyje. ...

Darbo lygis Universitetinis
Kursas 0 kursas
Darbo tipas Šperos
Failas lengvoji atletika.doc (42.38 KB)

Kiti mokslo darbai

16-17 metų krepšininkų vertybių raiška komandoje
16-17 metų krepšininkų vertybių raiška komandoje
  • Diplominiai darbai »
  • Sporto diplominis darbas

Įvadas. Nagrinėjamos problemos teoriniai aspektai. Mokinių, turinčių nežymų protinį sutrikimą, charakteristika. N...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Geriausių Lietuvos šuolininkių su kartimi įsibėgėjimo greičių ir atsispyrimo technikos analizė
Geriausių Lietuvos šuolininkių su kartimi įsibėgėjimo greičių ir atsispyrimo technikos analizė
  • Diplominiai darbai »
  • Sporto diplominis darbas

Santrauka. Įvadas. Literatūros apžvalga. Istorinė apžvalga. Šiuolaikinis šuolis su kartimi. Šuolio su...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Jaunųjų  boksininkų parengtumo kaita  parengiamajame laikotarpyje
Jaunųjų boksininkų parengtumo kaita parengiamajame laikotarpyje
  • Diplominiai darbai »
  • Sporto diplominis darbas

Santrauka. Summary. Įvadas. Tyrimo tikslas — ištirti 13—14 metų boksininkų bendrojo ir specialiojo pareng...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Jaunųjų futbolininkų koordinacinių gebėjimų kaita
Jaunųjų futbolininkų koordinacinių gebėjimų kaita
  • Diplominiai darbai »
  • Sporto diplominis darbas

Santrauka. Summary. Įvadas. Teorinės tyrimo prielaidos. Jaunųjų futbolininkų fizinio rengimo ypatumai. Jaunųjų futb...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Moksleivių fizinį aktyvumą skatinantys veiksniai
Moksleivių fizinį aktyvumą skatinantys veiksniai
  • Diplominiai darbai »
  • Sporto diplominis darbas

Įvadas. Literatūros apžvalga. Fizinio aktyvumo reikšmė asmenybės ugdymui ir sveikatai. Fizinio aktyvumo raida. Fizin...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti