LITERATŪRA....................................................................................................................21
ĮVADAS
Atkūrus nepriklausomybę, Lietuvoje pradėtos vykdyti ekonominės reformos, kurių tikslas - stiprinti valstybę, siekti, kad Lietuvos ekonomika taptų konkurencinga pasaulio rinkose. Visi šie pokyčiai lėmė pasikeitimus prekių ir paslaugų rinkose, kurių tolesnis plėtojimas neatsiejamas nuo pagrindinės logistikos sistemos dalies – transporto plėtros. Transportui tenka svarbus vaidmuo kuriant materialines gėrybes, racionaliai išdėstant gamybines jėgas, tenkinant gyventojų susisiekimo poreikius. Transporto sektoriaus finansavimas daugelyje šalių tradiciškai laikomas vienu iš prioritetų, nes transportas kartu su energetika ir ryšiais yra itin svarbi efektyvios materialinės gamybos ir normalios socialinės aplinkos garantavimo šalyje sąlyga.
Svarbiausia transporto sektoriaus dalis Lietuvoje yra automobilių keliai. Ilgalaikės automobilių kelių plėtros programos, integruotos į bendrą valstybės vykdomą politiką, rengiamos išsivysčiusiose šalyse bei daugelyje besivystančių šalių.
Šio darbo tikslas – sudaryti Lietuvos valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros
(tobulinimo) programą (toliau - Programą) 2002 - 2015 m.
Rengiant Programą, buvo išnagrinėta kelių tinklo struktūra, techninė ir fizinė kelių būklė, kelių tiesimo ir taisymo darbų raida, automobilių kelių finansavimo kitimas, poreikis ir galimybės, kiti faktoriai, nulemiantys automobilių kelių tinklo būklę. Sudarant Programą, kelių tinklo tobulinimo poreikis buvo vertintas dviem aspektais: kelių tinklo tobulinimo ir teritorijų planavimo bei regioninės plėtros aspektu. Šie aspektai tarp savęs susiję, tačiau kai kurių skirtumų gali būti, todėl buvo vertinti tiek kelių srities, tiek savivaldybių ir apskričių specialistų pasiūlymai. Buvo siekiama, kad periodo pabaigoje asfaltuotų kelių tinklas apskrityse būtų išplėtotas tolygiau, negu yra šiuo metu.
Programoje planuojama, kad Lietuvos kelių tinklas bus tobulinamas atsižvelgiant į augančius visuomenės poreikius, bus gerinamos sąlygos tranzitui, eismas keliuose bus patogesnis ir saugesnis.
Programa sudaryta trims įgyvendinimo laikotarpiams: 2002–2005 m., 2006–2010 m. ir 2011–2015 m.
Sudarant Programą buvo stengiamasi kiek galima labiau suderinti kelių tobulinimo poreikį ir finansavimo galimybes. Programoje planuojama, kad kelių sektoriaus finansavimas per artimiausius 14 metų didės proporcingai BVP augimui, t.y. apie 4,4% per metus. Sudarytas numatomų lėšų iš tarptautinių finansinių institucijų perspektyvinis planas.
Patvirtinus Programą, ja remiantis turėtų būti ruošiamos...
Šį darbą sudaro 4064 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!