Dabartiniu metu Lietuvos transporto ir tranzito plėtros strategija yra tik atskirais fragmentais įtraukta į įlgalaikę Lietuvos ūkio (ekonomikos) plėtros strategiją, kuriai Lietuvos Vyriausybė pritarė 2002 m. Birželio 12 d. Nutarimu Nr. 853. Šis dokumentas iš esmės negali būti laikomas oficialiu transporto plėtros strategijos dokumentu, nes Lietuvos ūkio (ekonomikos) plėtros strategijoje yra išsamiau pateikti tik atskirų transporto rūšių plėtros strateginiai tikslai ir priemonės. Tuo tarpu viena svarbiausių naujų Europos Sąjungos ir Lietuvos transporto politikos krypčių yra siekimas stiprinti skirtingų transporto rūšių sąveiką. Kalbant apie keleivių vežimus tai būtų „ vieno bileto“ koncepcijos diegimas, kai su vienu bilietu galima pagal poreikius naudotis įvairių transporto rūšių paslaugomis. Krovinių vežimo srityje svarbus dėmesys skiriamas intermodaliniams transportavimo procesams ir technologijoms. Plečiant intermodalinį transportą labai svarbus yra modernių logistikos centrų – „krovinių kaimelių“ arba tiesiog transporto centrų kūrimas ir jų integravimas į kontinentinėje Europoje ir Baltijos jūros regione kuriamą transporto centrų tinklą. Naujosios ilgalaikės Lietuvos transporto strategijos projekte išanalizuotos naujos kartos viešųjų logistikos centrų („krovinių kaimelių“) steigimosi ilgalaikės plėtros perspektyvos. Taip pat strategijos projekte akcentuojama intermodalinė sąveika plėtojant Lietuvos transporto infrastruktūrą. Kelių, geležinkelių, jūrų ir oro uostų infrastruktūra turi būti modernizuojama ir plėtojama koordinuotai, siekiant, kad intermodaliniai operatoriai galėtų naudoti efektyvias transportavimo technologijas bei procesus ir kad būtų pasiekta įvairių transporto rūšių subalansuota plėtra, taip pat jų derama sąveika su kaimyninių valstybių transporto sistemomis.
Iki 2025 metųLietuvoje turi būti sukurta moderni ir subalansuota multimodalinė transporto sistema, savo techniniais parametrais, sauga ir teikiamu paslaugu kokybe prilygstanti ES šalių lygiui. Ji, efektyviai sąveikaudama su kaimyninių šalių transporto sistemomis, leis verslo sektoriui sėkmingai plėsti veiklą, o lietuvos gyventojams patogiai ir su minimaliomis laiko sąnaudomis susiekti su svarbiausiais Europos turizmo, kultūros ir verslo centrais. Lietuvos transporto siektorius taps svarbiu Baltijos jūros pietinio regiono transporto sistemos elementu ir, teikdamas kokybiškas paslaugas, efektyviai tarnaus bendriems Lietuvos ir išsiplėtusios ES poreikiams ir interesams.
Lietuvos transporto...
Šį darbą sudaro 2236 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!