• Užsakymo perdavimas klientui.
Užsakymų tvarkymo sistema yra logistikos sistemos pagrindas. Paprasčiausi užsakymų modeliai tik reaguoja į poreikio ir turimų atsargų srautą, parodydami užsakymo ir laiko bei dydžio rodiklius.
Sudėtingos planavimo sistemos, remdamosi prognozėmis ir gamybos ciklo tęstinumu, modeliuoja būsimą poreikį, o tai vadybininkams suteikia galimybę numatyti galimas problemas toje stadijoje, kai jų dar įmanoma išvengti. Užsakymų priėmimo ir valdymo sistemos taip pat skirstomos pagal darbo išlaidų dydį. Kai kurių sistemų vadybininkams tenka ranka sudarinėti ar patvirtinti visus atsargų papildymo užsakymus. Tokiose sistemose nėra išskirtinių situacijų išskyrimo mechanizmo. Todėl kiekvienas užsakymas reikalauja vadybininkų dėmesio. Išplėtotos sistemos užtikrina automatinį užsakymų priėmimą ir jų vykdymo bei atsargų papildymo kontrolę. Čia vadybininkams tenka įsikišti tik susiklėsčius ypatingoms situacijoms, kurias sistema išskiria taip pat automatiškai. Daugiausia įtakos užsakymų priėmimui ir valdymui turi vadybininkų nustatomi klientų aptarnavimo normatyvai. Šie normatyvai atspindi atitinkamai kiekvieno vartotojo ir kiekvieno produkto poreikio patenkinimo rodiklius. Aptarnavimo, poreikio ir tiekimo charakteristikų normatyvų derinys bei vidaus politika nustato parametrus „kur, kada ir kaip“. Efektyvi užsakymų priėmimo ir valdymo sistema padeda gerokai sumažinti atsargų, reikalingų atitinkamam klientų aptarnavimui, kiekį. Užsakymų valdymo sistema taip pat turi įvertinti atsargų valdymo efektyvumą, tuo tikslu įgyvendinama jų lygio, apyvartos ir produktyvumo kontrolė. Dalis tokios sistemos funkcijų susijusios su prognozavimu. Neakivaizdus, arba pasyvus prognozavimas remiasi prielaida, kad kitą mėnesį pardavimų apimtys bus tokios pat, kaip ir praėjusį. Akivaizdžios prognozės remiasi informacija apie gamybą, vartotojus ir konkurentus. Bendra išvada yra ta, kad prognozė, paremta įvairiapusiška informacija, palengvina užsakymų priėmimo ir valdymo procesą, padeda gerokai sumažinti atsargų poreikį.
Logistikos informacinė sistema ima veikti, kai vieno kliento užsakymas patenka į įmonės užsakymų tvarkymo ciklą. Efektyviai veikianti užsakymų valdymo sistema gerokai padidina bendrovės konkurencingumą. Be to, užsakymų valdymo sistema gali suteikti naudingos informacijos apie pardavimus rinkodarai,
5
finansams ir logistikai ar gamybai. Ji teikia informaciją ir tiems darbuotojams. Kurie pateikia užsakymus į sandėlius, seka klientų
atsiskaitymą, atnaujina atsargų...
Šį darbą sudaro 1895 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!