-nustatyti optimalų darbo jėgos panaudojimą.
Krovinio, transporto priemonės ir vairuotojo identifikacija bei padėtis. Brūkšniniai kodai ir magnetinės kortelės yra elektroninio identifikavimo technologijos, jau plačiai naudojamos visame pasaulyje. Ypač labai pripažinti buvo kodai, kaip identifikavimo ir krovinių judėjimo stebėjimo priemonė. Pavyzdžiui, kiekvieną kartą, kai Federal Express, UPS ar DHL darbuotojas gauna ar perduoda siuntinį arba skubų laišką, informacija apie tai yra skanuojama ir perduodama į pagrindinį išsiuntimo centrą, kad visada būtų žinoma tolesnė eiga ir paskutinė operacijos vieta.
-Surinkti rinkliavas nereikalaujant, kad transporto priemonės sustotų rinkliavų punktuose. Kreditinės kortelės dydžio radijo dažnio atsakiklius (“rinkliavų etiketės”) dabar naudoja daugelis Europos šalių, JAV ir Japonijoje.
-Identifikuoti sunkvežimius prie gamyklos, uosto ar logistikos centro vartų ir tada naudoti įvairius informacinius ženklus, nurodančius transporto priemonei kelią į reikiamą krovimo vietą. Ši technologija yra plačiai naudojama kaip ,,kaip tik laiku” (JIT) logistinės koncepcijos dalis visose automobilių surinkimo gamyklose.
-Identifikuoti konteinerius ir vilkikų priekabas uostuose, geležinkelio stotyse ir sunkvežimių terminaluose, tokiu būdu išvengiant ,,pamestų” konteinerių ir treilerių bei efektyviai derinant krovimo įrengimų darbą ir krovinius. Pavyzdžiui, krovimo metu sunkiasvoris konteineris, kurio saugiam transportavimui reikia specialios puspriekabės, gali būti identifikuojamas ir greitai pritaikomas tinkamai puspriekabei, kad krovinys galėtų būti legaliai vežamas, neviršijant leidžiamų ašinių apkrovų.
-Iš anksto identifikuoti vilkikus reguliaraus sustojimo vietose (sienų kirtimas, svėrimo stotys, patikrinimo punktai ir t. t.). Reguliarūs sustabdymai patikrinti yra pagrindinis vežėjų keliais rūpestis beveik kiekvienoje šalyje. JAV buvo apskaičiuota, kad kiekviena prastovos minutė (pasienyje, rinkliavos aikštelėse ar svėrimo stotyse ) tipiškam penkių ašių vilkikui su puspriekabe kainuoja 1 dolerį. Dabar JAV yra bandomos (HELP projektas) RF-I technologijos, kurios sutrumpintų ar pašalintų šiuos sustojimus, automatiškai surenkant informaciją iš sunkvežimių iš anksto prieš tikrinimo postus. Identifikuojant gali būti patikrinama, kaip transporto priemonės atitinka eismo reikalavimus (registracijos mokesčio mokėjimas, leidžiamas kuro kiekis, leidžiamos ašių apkrovos, bendras svoris ir t. t. ); sunkvežimis gali būti dinamiškai pasveriamas važiuojant (norint nustatyti bendro...
Šį darbą sudaro 3264 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!