Logistika – tai dviejų ar daugiau veiklos sričių, užtikrinančių žaliavų, materialinių išteklių ir produkcijos planavimą, gamybą, kontrolę ir efektyvų judėjimą iš gamybos taško į vartojimo tašką, integracija. Log kitaip vadinama: Verslo log, Kanalo valdymas, Pramonės log, Log valdymas, Medžiagų valdymas, Fizinis paskirstymas, Operatyvaus atsako sistemos, Tiekimo grandinės valdymas, Tiekimo valdymas. Visi pateikti pavad iš esmės apibūdina tą patį procesą: prekių arba žaliavų judėjimą iš pradinio išgavimo/gamybos taško iki jų vartojimo vietos. log suprantama kaip medžiagų ir produktų nuoseklaus judėjimo į firmą, firmos viduje ir iš firmos, aptarnavimas. Log versle buvo suprantama taip: įmonės aprūpinimo žaliavomis ir jų atsargų sudarymo, žaliavų perdirbimo, gatavos produkcijos įpakavimo, sandėliavimo ir pristatymo pirkėjui veiklos koordinavimas. Šiuolaikinės log strategija apibrėžiama kaip prekės siuntėjo ir prekės gavėjo bendradarbiavimas, leidžiantis pasiekti ir realizuoti konkurencinius pranašumus. Fizinio paskirstymo vadyba - dviejų ar daugiau veiklų, kurių tikslai - žaliavų, materialinių išteklių ir produkcijos planavimas, gamyba, kontrolė ir efektyvus judėjimas iš gamybos taško į vartojimo tašką, tarpusavio sąveika. Log atsiradimo priemonės: 1 etapas. Žemės ūkio ekonomika (1960-1940). Iki pat II pasaul karo JAV žemės ūkio ekonom šalių ūkio sistemose užėmė labai svarbią vietą. Log esmę sudarė žemės ūkio prekių bei žaliavų transportavimas ir paskirstymas į perdirbimo ir vartojimo vietas.2 etapas. Segmentuotos log f-jos (1940-1960). didžiausią įtaką padarė karo mokslas. II pasaulinio karo metu reikėjo garantuoti efektyvų tiekimą iš užnugario į karo veiksmų zonas. Verslas log laikė viena iš marketingo dalių. Kiekviena logis f-ja buvo vykdoma atskirai. Didžiausias dėmesys buvo kreipiamas į pagamintos produkcijos paskirstymą. 3 etapas. Logis f-jų integracija (1960-1970). Remiantis sistemų teorija buvo suformuluota bendrų sąnaudų kompromiso koncepcija. Į atskirai valdomas logis f-jas imta žiūrėti kaip į tarpusavyje susijusių veiksmų grandinę, kuri prasideda išteklių įvedimu ir baigiasi galutinio produkto pristatymu. 4 etapas. Atsigręžimas į vartotoją (1970-1980). Tai marketingo įsigalėjimo metas, kada pagr firmos uždav tapo kliento poreikių tenkinimas. Logistikai buvo...
Šį darbą sudaro 4429 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!