Temos aktualumas. Intensyvi šalių plėtra, daugelio veiklos sričių optimizavimas verčia ieškoti naujų – veiksmingesnių gamybos bei valdymo formų.
Ekonomikos globalizacijos procesas, nulemtas intensyvios šalių plėtros, gamybos optimizavimo ir naujų rinkų užėmimo, informacinių technologijų galimybės iškėlė ir įteisino kitus gamybos, transporto, paskirstymo, prekybos principus, kur dar svarbesni prekių savikainos, pristatymo laiko, saugumo veiksniai.
Logistika – viena iš sričių, kurioje darbas niekada nenutrūksta. Tik nedaugeliui verslo sričių būdinga tokie stiprūs vidiniai ryšiai ir tokia plati veiklos geografija. Logistikos tikslas – užtikrinti reikiamų produktų pristatymą į reikiamą vietą reikiamu laiku. Daugelis vartotojų išsivysčiusiose pasaulio šalyse logistikos tobulinimą vertina kaip savaime suprantamą procesą. Šiandien be jos neįmanoma įsivaizduoti gamybos ir rinkodaros.
Nūdienos logistika labai įvairiapusė, jungianti tokias skirtingas veiklos sritis kaip informacijos mainai, transportavimas, atsargų valdymas, produktų tvarkymas ir t.t. Naujų bruožų logistika įgijo tada, kai tam tikros tradicinės logistikos sritys susijungė į visumą ir sudarė strategiškai naują sistemą. Pagrindinė logistikos užduotis firmoje yra nukreipti profesinę įvairių logistikos specialistų veiklą viena kryptimi siekiant geriausiai aptarnauti klientus ir gauti kiek įmanoma didžiausią pelną. Daugeliu atveju žinios yra panaudojamos už firmos ribų, todėl klientai, prekių ar paslaugų tiekėjai gali būti siejami į tam tikrą sistemą.
Įvairiose firmose logistikos išlaidos svyruoja 5 – 35 % visos pardavimų apimties – nepriklausomai nuo verslo ir naudojamų žaliavų tipo, gaminamų ar parduodamų produktų charakteristikų, geografinės verslo erdvės ir kitų veiksnių. Logistinės išlaidos dažniausiai sudaro vieną iš didžiausių išlaidų dalių versle, todėl šio darbo tikslas yra išsiaiškinti ir nustatyti logistikos kaštus.
Visos firmos susiduria su tuo, kad klientų atnešamas pelną labai skiriasi. Tai reiškia, kad ne tik skirtingi klientai perka nevienodus produktų kiekius, bet ir jų aptarnavimo išlaidos gerokai skiriasi.
Ne visi klientai duoda pelną, dalis klientų, jei firma juos aptarnaust atneš firmai tik nuostolių. Logistikos įmonės užduotis yra visų pirma nustatyti realų klientų gebėjimą duoti pelną ir tobulinti aptarnavimo strategijas, didinančias klientų, atnešančių pelną, skaičių. Kaip...
Šį darbą sudaro 7552 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!