Referatai

Logistikos paslaugos

10   (1 atsiliepimai)
Logistikos paslaugos 1 puslapis
Logistikos paslaugos 2 puslapis
Logistikos paslaugos 3 puslapis
Logistikos paslaugos 4 puslapis
Logistikos paslaugos 5 puslapis
Logistikos paslaugos 6 puslapis
Logistikos paslaugos 7 puslapis
Logistikos paslaugos 8 puslapis
Logistikos paslaugos 9 puslapis
Logistikos paslaugos 10 puslapis
Logistikos paslaugos 11 puslapis
Logistikos paslaugos 12 puslapis
Logistikos paslaugos 13 puslapis
Logistikos paslaugos 14 puslapis
Logistikos paslaugos 15 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiandien logistika yra labai įvairapusė, jungianti tokias skirtingas veiklos srtitis, kaip informacijos mainai, transportavimas, atsargų valdymas, sandėliavimas, produktų tvarkymas, pakavimas. Pagrindinė logistikos užduotis firmoje yra nukreipti profesinę įvairių logistikos specialistų veiklą viena kryptimi siekiant geriausiai aptarnauti klientus ir gauti kiek įmanoma didžiausią pelną. Operatyvus logistikos uždavinys – žaliavų, nebaigtos produkcijos ir baigtos produkcijos minimalių atsargų geografinį išdėstymą organizuoti taip, kad klientų poreikiai būtų tenkinami ir reikiamai produktai pristatomi kuo efektyviau, užtikrintai ir per kuo trumpesnį laiką.
Logistikos veikla yra gana plati. Visos jos veiklos rūšys pagal funkcijas yra skirstomos į pagrindines ir pagalbines. Pagrindinės: vartotojo aptranavimo politika ir standartai, užsakymų tvrakymas, atsragų valdymas, transportavimas, sandėliavimas. Šiame darbe aptarsime pirmasias dvi logistikos paslaugas, t.y.: klientų aptarnavimą bei užsakymų tvarkymą.
Bendras logistikos uždavinys - palaikyti optimalų klientų aptarnavimo lygį mažiausiomis bendriausiomis išlaidomis. Klientų aptarnavimas – siejanti ir vienijanti jėga visose logistinės veiklos srityse. Kiekvienas firmos logistinės sistemos elementas gali turėti įtakos, ar klientas gaus lauku reikiamą gaminį reikiamoje vietoje, reikiamos būklės ir už tinkamą kainą. Jei įmonės pastangos savo veiklos srityje yra sėkmingai įgyvendinamos - klientų poreikiai visiškai ar iš dalies patenkinami, tai ir yra aptarnavimas.
Kad būtų pasiektas aukšto lygio klientų aptarnavimas, firmoje turi efektyviai veikti užsakymų tvarkymo sistema. Užsakymų tvarkymo ir firmos informacinės sistemos įdiegimas sukuria tiek firmos veiklos, tiek ir logistikos sistemos valdymo pagrindą. Nuo duoto kliento užsakymo pradeda veikti firmos logistikos sistema. Informacijos srautai turi būti efektyvūs (kokybiški, greiti), kad nebūtu prarasti klientai. Taip pat užsakymai yra logistikos tobulinimo potencialas.
Atlikti tyrimai įrodė didelę logistinių paslaugų reikšmę – neretai jų gausa ir kokybė tiesiogiai siejama su tiekėjo patikimumu. Daugelyje veiklos rūšių kokybiško produkto kaina yra rinkos kaina, o vienintelis įmonės kelias diferencijuoti savo produktą yra papildomos paslaugos klientui. Taip pat tyrimais įrodyta, kad įmonės su aukštesniu paslaugų kokybės (klientų aptarnavimo) lygiu veiklą vysto ir plečiasi greičiau, klientai sutinka mokėti didesnę kainą nei...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3619 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • Logistikos paslaugos ir jų lygis 4
  • Klientų aptarnavimas 5
  • Klientų aptarnavimo elementai 6
  • Priešsandoriniai elementai 6
  • Sandorio elementai 7
  • Posandoriniai elementai 7
  • Logistinio aptarnavimo poveikis klientui 8
  • Klientų logistinio aptarnavimo poreikių nustatymas 8
  • Klientų aptarnavimo problemos ir jų šalinimo kryptys 9
  • Užsakymai 10
  • Užsakymo ciklas 11
  • Užsakymų tvarkymo sistema 11
  • Naujausių informacinių technologijų taikymas 13
  • Išvados 14
  • Literatūros sąrašas: 16

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
15 psl., (3619 ž.)
Darbo duomenys
  • Transporto ir logistikos referatas
  • 15 psl., (3619 ž.)
  • Word failas 144 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt