Šiandien logistika yra labai įvairapusė, jungianti tokias skirtingas veiklos srtitis, kaip informacijos mainai, transportavimas, atsargų valdymas, sandėliavimas, produktų tvarkymas, pakavimas. Pagrindinė logistikos užduotis firmoje yra nukreipti profesinę įvairių logistikos specialistų veiklą viena kryptimi siekiant geriausiai aptarnauti klientus ir gauti kiek įmanoma didžiausią pelną. Operatyvus logistikos uždavinys – žaliavų, nebaigtos produkcijos ir baigtos produkcijos minimalių atsargų geografinį išdėstymą organizuoti taip, kad klientų poreikiai būtų tenkinami ir reikiamai produktai pristatomi kuo efektyviau, užtikrintai ir per kuo trumpesnį laiką.
Logistikos veikla yra gana plati. Visos jos veiklos rūšys pagal funkcijas yra skirstomos į pagrindines ir pagalbines. Pagrindinės: vartotojo aptranavimo politika ir standartai, užsakymų tvrakymas, atsragų valdymas, transportavimas, sandėliavimas. Šiame darbe aptarsime pirmasias dvi logistikos paslaugas, t.y.: klientų aptarnavimą bei užsakymų tvarkymą.
Bendras logistikos uždavinys - palaikyti optimalų klientų aptarnavimo lygį mažiausiomis bendriausiomis išlaidomis. Klientų aptarnavimas – siejanti ir vienijanti jėga visose logistinės veiklos srityse. Kiekvienas firmos logistinės sistemos elementas gali turėti įtakos, ar klientas gaus lauku reikiamą gaminį reikiamoje vietoje, reikiamos būklės ir už tinkamą kainą. Jei įmonės pastangos savo veiklos srityje yra sėkmingai įgyvendinamos - klientų poreikiai visiškai ar iš dalies patenkinami, tai ir yra aptarnavimas.
Kad būtų pasiektas aukšto lygio klientų aptarnavimas, firmoje turi efektyviai veikti užsakymų tvarkymo sistema. Užsakymų tvarkymo ir firmos informacinės sistemos įdiegimas sukuria tiek firmos veiklos, tiek ir logistikos sistemos valdymo pagrindą. Nuo duoto kliento užsakymo pradeda veikti firmos logistikos sistema. Informacijos srautai turi būti efektyvūs (kokybiški, greiti), kad nebūtu prarasti klientai. Taip pat užsakymai yra logistikos tobulinimo potencialas.
Atlikti tyrimai įrodė didelę logistinių paslaugų reikšmę – neretai jų gausa ir kokybė tiesiogiai siejama su tiekėjo patikimumu. Daugelyje veiklos rūšių kokybiško produkto kaina yra rinkos kaina, o vienintelis įmonės kelias diferencijuoti savo produktą yra papildomos paslaugos klientui. Taip pat tyrimais įrodyta, kad įmonės su aukštesniu paslaugų kokybės (klientų aptarnavimo) lygiu veiklą vysto ir plečiasi greičiau, klientai sutinka mokėti didesnę kainą nei...
Šį darbą sudaro 3619 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!