Kiekvienam verslo vienetui, siekiant sėkmingos veiklos, būtina pažinti logistikos sistemą, iš esmės suprasti logistinius procesus tiek įmonės viduje, tiek aplinkinių įmonių, ypač susijusių su veikla. Reikia siekti pažinti šių procesų elementus, kuriuos galima kontroliuoti ir per jų valdymą būtų galima siekti veiklos efektyvumo gerinimo. Taip pat norint, kad įmonė galėtų įgauti konkurencinį pranašumą ir jį išlaikyti, įmonei yra būtina sukurti integruotos logistikos sistemą, tai yra integruoti pardavimų komandas, gamybą, logistiką, informacines sistemas, marketingo personalą į logistikos sistemą.
Darbo tikslas: nustatyti, ar reikalingas logistas įmonėje.
6) suformuluoti neigiamus elementus analizuojant logisto darbą.
Darbo metodas: palyginamoji – aprašomoji literatūros analizė.
1. LOGISTIKOS SĄVOKA IR ATSIRADIMAS
Logistika – kilusi iš graikų kilmės žodžio “logistike”, reiškiančio skaičiavimo, mąstymo meną. Terminas „logistika“ jau yra naudojamas ne vieną tūkstantį metų. Praktinės logistikos atsiradimo istorija ir vystymosi šaknys aptinkamos dar senaisiais žmonijos laikotarpiais.
Todėl savo esme logistika nėra naujas ir nežinomas fenomenas. Reikia pabrėžti, kad logistika nesukuria naujų įmonės funkcijų, tačiau, atsižvelgiant į bendrųjų išlaidų principą, tradicinės funkcijos sujungiamos taip, kad esant bendram valdymui nebelieka tarpusavyje nesusijusių sričių. Logistika koordinuoja įmonės funkcijas ir todėl tampa centrine įmonės veiklos ašimi bei vienu svarbiausių firmos strategijos kūrimo įrankių.
Logistika - tai žaliavų, nebaigtų produktų, gatavos produkcijos sandėliavimo ir srautų nuo įmonės tiekėjo iki galutinio vartotojo bei su tuo susijusios informacijos planavimo, įgyvendinimo ir efektyvumo kontroliavimo procesas, prisitaikantis prie vartotojų reikalavimų.
Iš apibrėžimo galima daryti išvadą, kad logistika yra žaliavų ar pusgaminių pirkimo, jų transportavimo iki įmonės organizavimo, sandėliavimo/saugojimo, pagamintų prekių sandėliavimo/saugojimo bei prekių paskirstymo procesų visuma. Logistika susidaro iš tokių paprastų funkcijų:
• transportavimas;
• prekių iškrovimas/pakrovimas;
• sandėliavimas;
• gamyklos ar sandėlio vietos parinkimas;
• atsargų kontrolė ir valdymas;
• užsakymų iš klientų apdorojimas;
• prekių paskirstymas;
• paskirstymo komunikacija;
• prekių garantinis ir pogarantinis aptarnavimas;
• pakavimas;
• grąžintų prekių valdymas;
• paklausos prognozavimas;
• vartotojų aptarnavimas ir pardavimas.
Atrodytų, kad tai pačios paprasčiausios ir visose įmonėse sutinkamos funkcijos. Todėl nieko sudėtingo kaip ir neturėtų būti.
Bet kyla klausimas: jei...
Šį darbą sudaro 2533 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!