Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų.
Marketingas yra plačiai paplitęs kasdieniniame gyvenime ir dažniausia suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas. Marketingą naudoja anaiptol ne vien verslo įmonės ir organizacijos. Norėdamos sužadinti pageidautiną žmonių reakciją, ji pasitelkia ir visuomenės,politinės,valstybės valdymo ar net religinės organizacijos bei institucijos. Daugelis žmonių dalyvauja marketinge ir patiria jo poveikį kaip prekių ir paslaugų pirkėjai bei vartotojai ar visuomenės gyvenimo dalyviai: jie sprendžia, ką ir kur pirkti,už ką balsuoti, kur ir kaip atostogauti ir pan.. Kai marketingo žinios nukreipiamos visuomenės ar šalies ekonominės problemoms spręsti, laikoma, kad tai makromarketingas. Makromarketingas – tai rinkos ūkio tvarkymo veikla siekiant prekių ir paslaugų srautą iš gamintojų nukreipti vartotojams taip, kad geriausia būtu tenkinama paklausa ir įgyvendinami šalies bei visuomenės tikslai. Kai marketingo žinios sutelkiamos pelno ar nesiekiančių pelno organizacijų tikslams pasiekti, laikoma, kad yra sprendžiamos mikromarketingo problemos. Mikromarketingas – tai organizacijos tikslų įgyvendinimo veikla numatant vartotojų ar klientų reikmes ir nukreipiant jas tenkinančių prekių bei paslaugų srautą iš gamintojų vartotojams ar klientams. Verslo marketingas apima 3 elementų – marketingo vykdytojų(verslo įmonės, visuomeninės organizacijos, politinės partijos ir t.t.), marketingo objektų(prekės,paslaugos), rinkų derinį.Marketingo reikšmę ir naudingumą bene geriausia įrodo jo pripažinimas ir paplitimas praktikoje. Nors mark. remiasi nuostata, kad verslo įkūrimas ir veikla turėtų prasidėti nuo poreikiu išsiaiškinimo ir tik juos tenkinant butu siekiam verslo tikslu. Market. reikalauja orientuotis i: vartotoja, tikslą ir vadovautis sisteminiu požiūriu. Orient. i vartotojus – tai nuostata, kad verslo veikla turi būti grindžiama vartotoju noru ir poreikiu issiaiskinimu, po to pereinant prie siu noru ir poreikiu tenkinimui reikalingu poreikiu bei paslaugu gamybos ar importo, taip pat pateikimo i rinka organizavimo ir vykdymo siekiant kuo geriau patenkinti vartotoju reikmes. Tikslo orientacija – numato, kad pastangos turėtų būti nukreiptos i klientą ar vartotoja, o tenkinat jo...
Šį darbą sudaro 9063 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!