Marketingas (17)

Marketingo samprata. Marketingas. Makromarketingas. Mikromarketingas. Marketingui būdingos sąvokos. Paklausos rūsys. Mainai. Sandoris. Prekė. Marketingo ir gamybos santykis. Marketingo principai ir sistema. Gamyba. Marketingo sistema. Verslo orientacijos samprata. Verslo orientacija. Gamybos orientacijos samprata. Gamybos orientacija. Prekes orientacija. Pardavimo orientacija. Marketingo orientacija. Socialinis-etninis marketingas. Verslo orientacijų ryšys ir skirtumai. Marketingo aplinkos samprata. Marketingo kompleksas. Marketingo aplinka. Makro aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė kultūrinė aplinka. Politinė teisinė aplinka. Mokslinė technologinė aplinka. Gamtine aplinka. Rinkos samprata. Rinkos potencialas. Rinkos talpumas. Rinkos paklausa. Įmonės prekių paklausa. Rinkos dalis. Tikslinės rinkos parinkimas. Tikslinė rinka. Rinkos segmentavimas. Koncentruotas marketingas. Diferencijuotas marketingas. Nediferencijuotas marketingas. Rinkos segmentavimas. Vartojimo prekių rinkos segmentavimas. Geografinis segmentavimas. Demografinis segmentavimas. Psichografinis segmentavimas. Vartotojo elgsenos segmentavimas. Gamybinės paskirties prekių rinkos segmentavimas. Geografinis segmentavimas. Segmentavimas pagal įmonės dydį. Šakinis segmentavimas. Segmentavimas pagal įmonių pirkimo požymius. Segmentavimas pagal vartotojo elgseną. Vartotojų elgsenos samprata. Išoriniai ir vidiniai vartotojų elgsenos veiksniai. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Pirkimo procesas. Pirkimo proceso etapai. Prekės samprata. Prekių asortimento samprata. Struktūros analizė. Prekių klasifikavimas. Gamybinės paskirties prekių klasifikavimas. Kainos samprata ir reikšmė. Kainodaros tikslai. Rinkos poveikis kainai. Pasiūla. Paklausos elastingumas. Kainų strategijos. Kainos ir kokybės strategija. Įmonės marketingo mikroaplinka. Marketingo informacijos samprata. Pirminių duomenų rinkimo metodai. Marketingo tyrimų proceso etapai. Naujų prekių kūrimas. Prekės gyvavimo ciklas. Prekės vartotojų klasifikacija. Prekės gyvavimo ciklo stadijos. Prekės gyvavimo ciklo panaudojimas strateginiam planavimui.
1 atsiliepimai
Apimtis
20 puslapių
Kategorija
Rinkodaros špera
Marketingas (17) 1 puslapis
1 puslapis
Marketingas (17) 2 puslapis
2 puslapis
Marketingas (17) 3 puslapis
3 puslapis
Marketingas (17) 4 puslapis
4 puslapis
Marketingas (17) 5 puslapis
5 puslapis
Marketingas (17) 6 puslapis
6 puslapis
Marketingas (17) 7 puslapis
7 puslapis
Marketingas (17) 8 puslapis
8 puslapis
Marketingas (17) 9 puslapis
9 puslapis
Marketingas (17) 10 puslapis
10 puslapis
Marketingas (17) 11 puslapis
11 puslapis
Marketingas (17) 12 puslapis
12 puslapis
Marketingas (17) 13 puslapis
13 puslapis
Marketingas (17) 14 puslapis
14 puslapis
Marketingas (17) 15 puslapis
15 puslapis
Marketingas (17) 16 puslapis
16 puslapis
Marketingas (17) 17 puslapis
17 puslapis
Marketingas (17) 18 puslapis
18 puslapis
Marketingas (17) 19 puslapis
19 puslapis
Marketingas (17) 20 puslapis
20 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.

Darbo ištrauka

Darbo lygis Universitetinis
Kursas 2 kursas
Darbo tipas Šperos
Failas 1-2 kls.doc (47.01 KB)

Kiti mokslo darbai

Alaus reklamos lyginamoji analizė
Alaus reklamos lyginamoji analizė
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Lietuviško, vokiško ir olandiško alaus reklamos lyginamoji analizė. Įvadas. Televizijos reklama. Pasirinktos reklamos...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Alkoholinių gėrimų realizavimo politika: UAB
Alkoholinių gėrimų realizavimo politika: UAB "Lietuvos midus"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. Alkoholinių gėrimų realizavimo politika. Realizavimo politikos samprata. Veiksniai, įtakojantys alkoholinių...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. Įmonės pristatymas. Gamyba. Prekių pristatymas. Prekių asortimentas. Italijos makroaplinkos veiksnių analiz...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Įmonės asortimento analizė: UAB
Įmonės asortimento analizė: UAB "Samsonas"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. UAB "Samsonas". UAB "Samsonas" asortimento analizė. UAB "Samsonas" situacijos rink...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Įmonės kainodara: UAB
Įmonės kainodara: UAB "Saramita" (2)
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

UAB "Saramita" kainodara. Įmonės charakteristika. Tikslai. Kainodaros strategija. "Grietinėlės nugraiby...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti