Marketingas- tai poreikių išsiaiškimimui ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, siekiant žmogaus ar organizacijos tikslų.
3.formuoti pirkėjų poreikius.
5.marketingo planavimas ir kontrolė.
Marketingas yra nukreiptas i vartotojų poreikių išsiaiškinima ir prekių ir paslaugų, kuris tenkina šiuos poreikius, paeikimą vartotojams.
Pagrindinė marketingo įdėja yra balanso palaikymas tarp įmones galimybių ir jos pelno siekio bei vartotojų teikiamos naudos.
Ką gaminsime galime nuspręsti remiantis: kompleksiniu rinkos tyrimu, vartotojų poreikiu, rinkos segmento analize, konkurencijos ir konkurentų kainos analize, prekybos paslaugų analize.
Marketingas reikalauja orentuotis į:
1.vartotoją-poreikių išsiaiskinimas ir tenkinimas
2.tikslą- numato kad paslaugos turetu buti nukreiptos i vartotoją
3.vadovautis sisteminiu požiūriu-visuma susideda is elementų
paklausa- tai perkamąja galia pagrįsti poreikiai.Kiekviena prekė pripažinimą rinkoje įgyja tada, kai yra perkama. Paklausos reguliavimas yra vienas svarbiausių marketingo uždavinių. Paklausų rūšys:
1.nepageidaujama-žmonės nenori bet privalo pirkt. Reikia ištirti kokia prekė ar paslauga galėtu pakeisti šią paklausą.
2.nėra paklausos-paklausa yra bet žmonės ja nesidomi. Reikia atskleisti privalumus.
3.paslėpta paklausa- prekės nėra rinkoje bet mes jos norime. Sukurti pakaitalą.
4.mažejanti paklausa.išsiaiskinti kaip stabdyti paklausos mažėjimą.
5.nereguliari paklausa- svyruojanti.ieškoti būdų kaip išlyginti šia paklausą.
6.stabili-parduodama tiek kiek norima. reikia analizuoti rinką, siekti kad ji isliktų.
7.perdėta paklausa- prekių yra per daug.
8.neracionali paklausa- jos tenkinimas yra nenaudingas.
MARKETINGO PRINCIPAI IR SISTEMA
Marketingas apima visą veiksmų ir sprendimų sistemą, prasidedančią poreikių isiaiškinimu ir pasibaigiančią jų tenkinimu. Marketingas remiasi šiais principais:
1.tikslumo principas- reikalauja, kad prekė ar paslauga būtų teikiama. Tam tikroje vietoje, tam tikru laiku, tam tikram pirkėjui.
2.tikslo principas- marketingas nėra verslo organizacijos galutinis tikslas. Marketingas yra tik priemonė tam tikslui pasiekti. Marketingas yra verslo vadybos problemų sprendimų specifinė dalis. Tai nėra galutinis tikslas, marketingas tik priemonė.
3.trejopos orentacijos principas- jis sako kad naudojantis marketingu reikia laikytis orentacijos į vartotoją, tikslo orentacijos ir sisteminės orentacijos.
4.adaptacinis principas-tai lyg grižtamasis ryšys. jis numato kad marketingo kompleksas turi reaguoti į aplinkos pokyčius.
Marketingo sistema- tai nuosekli marketingo sprendimų visuma, kuriais esama situacija keičiama į pageidaujamą būseną.
Marketingo sistemos procesas susideda iš daugelio procesų:
1.poreikio išsiaiškinimo
2.prekės gamyba arba...
Šį darbą sudaro 2014 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!