Kiekviena įmonė siekia patenkinti savo investitorių ir klientų poreikius bei lūkesčius. Įmonės ekonominės sistemos valdymo problemos visuomet buvo ir lieka aktuali tema, nes nuo jų sprendimo būdų priklauso visos organizacijos darbas ir sėkmė. Budrios įmonės nuolat peržiūri savo tikslus, strategines ir taktines nuostatas. Jos pasikliauja marketingu kaip pagrindine kompleksine priemone rinkai stebėti ir prisitaikyti prie joje vykstančių permainų. Prekybos ir paslaugas teikiančioms įmonėms gyvybiškai svarbu prekių judėjimo, paslaugų atlikimo procesai bei terminai.
Šiame darbe analizuojama paslaugas teikiančios įmonės TEO LT, AB (iki 2006 m. gegužės 5 d. vadinosi AB „Lietuvos telekomas“) marketingo logistikos praktinį pritaikymą. Darbe pateikiamas paslaugos užsakymo procesas. TEO LT, AB yra seniausiai ir sėkmingiausiai dirbanti bendrovė Lietuvos telekomunikacijų rinkoje. Per keletą metų po privatizacijos bendrovė sugebėjo iš senos monopolinės valstybinės įmonės tapti viena moderniausių telekomunikacijų bendrovių Rytų ir Vidurio Europoje, orientuotų į klientą, tvirtai pirmaujančia įvairiose Lietuvos telekomunikacinių paslaugų rinkose. Šiandien bendrovė užima lyderio pozicijas interneto, duomenų perdavimo bei fiksuotojo telefono ryšio rinkose. Esami bendrovės pajėgumai leidžia pasiūlyti klientams pačias moderniausias technologijas, nenusileidžiant pažangiausiems pasaulio telekomunikacijų rinkos žaidėjams.
2. Aptarnavimo sistemos struktūra.
Marketingo logistika - tai logistikos procesai, kuriais siekiama kuo geriau patenkinti klieno poreikius. Šis terminas apibrėžia procesų eigą laiko, vietos bei kokybės plotmėse. Kiekvienas klientas pirkdamas produktą ar paslaugą tikisi, kad paslauga/produktas bus greitai ir kokybiškai pristatytas, nesukeliant klientui papildomų rūpesčių.
Marketingo logistika reiškia:
1. Kokybiška prekė/paslauga;
2. Tinkamu laiku;
3. Tinkamoje vietoje;
4. Klientui prieinama forma.
Kokybiška prekė/paslauga. Nuo 1998 m. investuoti daugiau nei 2 milijardai litų bei stipriai išplėtotas ADSL technologija pagrįstas tinklas, leido bendrovei išsikovoti lyderio pozicijas sparčiausiai augančioje interneto prieigos paslaugų rinkoje. Nuo 2005 metų bendrovė šalyje pradėjo diegti spartų belaidžio (Wireless) plačiajuosčio interneto, LAN tinklus. Nuo 2006 pradėjo teikti internetinės telefonijos (VoIP), skaitmeninės televizijos (IPTV) paslaugas.
Tinkamu laiku. TEO LT, AB per antrinę įmonę UAB „Lintel“ valdo didžiausią pagal verslo apimtis ir moderniausią pagal technologijas bei vadybą skambučių valdymo centrą...
Šį darbą sudaro 1844 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!