Visų įmonių vadovai, darbuotojai kasdien susiduria su būtinybe priimti vieną ar kitą sprendimą, o sprendimų priėmimo procesas, kaip žinome, labai glaudžiai siejasi su informacijos rinkimu, kaupimu ir analize. Informaciją galima rinkti įvairiais būdais, o vienas iš jų – atlikti marketingo tyrimą.
Marketingo tyrimai yra palyginti naujas reiškinys Lietuvos rinkoje, tačiau ateityje jų reikšmė neabejotinai išaugs (kas nuolat vyksta ir dabar). Todėl labai džiaugiamės, kad turėjome galimybę ne tik išklausyti teorinį kursą, bet ir pritaikyti žinias praktikoje. Įgyta patirtis mums buvo labai reikšminga ir, manome, prireikus tikrai padės ateityje.
Mūsų 2 žmonių komanda atliko Panevėžio miesto pramogų centrų teikiamų paslaugų tyrimą. Nustatėme, kiek ir kokie žmonės (amžius, visuomeninė padėtis ir t.t.) lankosi ir nesilanko klubuose, kodėl, koks klubas yra populiariausias ir kas lemia populiarumą tarp žmonių, dalyvavusių tyrime.
Tyrėme, mūsų manymu, 4 žinomiausius Panevėžio miesto pramogų centrus: „Egivela“, „Romantic“, „Krezo“ ir „Placas“.
Darbo objektas: pramogų centrų teikiamų paslaugų rinka Panevėžio mieste.
Darbo tikslas: ištirti Panevėžio miesto 4 klubų populiarumą ir jį įtakojančius veiksnius tarp lankytojų ir potencialių vartotojų.
1. Išanalizuoti klubų teikiamas paslaugas.
2. Nustatyti paslaugą sudarančių elementų įtaką klubo populiarumui.
3. Nustatyti populiariausią klubą.
Hipotezės:
1. Populiariausias klubas – “Egivela”.
2. Pagrindiniai veiksniai, lemiantys klubo pasirinkimą – tai muzika, susirenkantys žmonės ir kainos.
3. Žmonės nesilanko klubuose dėl to, kad:
• trūksta pinigų,
• Panevėžyje nėra jų poreikius atitinkančio naktinio klubo,
• tai jiems nepriimtina laisvalaikio praleidimo forma.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, tiesioginė anketinė apklausa.
1. Problemos išsiaiškinimas
Tai pats svarbiausias rinkodaros tyrimų proceso etapas. Neteisingai suprasta ar blogai apibrėžta problema visą tyrimą gali padaryti bevertį. Joks kitas tyrimo etapas nereikalauja tiek kūrybiškumo ir įžvalgumo, kaip problemos apibrėžimo procesas. Marketingo problemos išsiaiškinimas turi lemiamą reikšmę visam tolesniam tyrimui, todėl būtina surasti tą svarbiausiąjį klausimą, kurio atsakymas ir lems, ar bus pasiekti verslo strateginiai tikslai. Problemos išsiaiškinimo stadijoje pageidautina atsakyti į tris klausimus:
1) kokios informacijos reikės tai problemai išspręsti ;
2) ar problemos sprendimui bus galima pasinaudoti antrine informacija,...
Šį darbą sudaro 4903 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!