Marketingo tyrimai (9)

Marketingo tyrimas. Marketingo tyrimų kilmė ir raida. Marketingo tyrimų tikslai ir sritys. Marketingo tyrimų reikšmė vadybai. Marketingo ir rinkos tyrimų sudėtis. Duomenys ir informacija. Pirminiai ir antriniai duomenys. Antrinės informacijos šaltinių klasifikacija. Antrinės informacijos vidiniai ir išoriniai šaltiniai. Antrinės informacijos vertinimo kriterijai. Įmonės marketingo vidinių duomenų bazės kūrimas, tvarkymas ir naudojimas. Marketingo tyrimų objektai. Marketingo tyrimų prielaidos. Marketingo tyrimų proceso etapai. Marketingo tyrimo problemos formulavimas. Marketingo tyrimų rūšys, tipai. Žvalgybinio, aprašomojo ir priežastinio tyrimo naudojimas. Kokybinių ir kiekybinių tyrimų palyginimas. Kokybinių tyrimų turinys ir ypatumai. Kokybinių tyrimų klasifikacija. Giluminis interviu. Fokusuota grupė. Projekcinės technikos. Situacijų analizė. Apklausos tyrimo turinys ir naudingumas. Apklausos būdai ir jų pasirinkimas. Asmeninis interviu, apklausa telefonu, faksu, paštu ir internetu. Apklausos tyrimo klaidos. Strategijos, padedančios sumažinti neatsakymų klaidas. Technikos neatsakymams apklausose įvertinti. Apklausos anketos paskirtis ir turinys. Anketos sudarymo reikalavimai. Anketos klausimų tipai ir atsakymo formos. Anketos klausimų formulavimas. Klausimų išdėstymas anketoje.
2 atsiliepimai
Apimtis
11 puslapių
Kategorija
Rinkodaros špera
Marketingo tyrimai (9) 1 puslapis
1 puslapis
Marketingo tyrimai (9) 2 puslapis
2 puslapis
Marketingo tyrimai (9) 3 puslapis
3 puslapis
Marketingo tyrimai (9) 4 puslapis
4 puslapis
Marketingo tyrimai (9) 5 puslapis
5 puslapis
Marketingo tyrimai (9) 6 puslapis
6 puslapis
Marketingo tyrimai (9) 7 puslapis
7 puslapis
Marketingo tyrimai (9) 8 puslapis
8 puslapis
Marketingo tyrimai (9) 9 puslapis
9 puslapis
Marketingo tyrimai (9) 10 puslapis
10 puslapis
Marketingo tyrimai (9) 11 puslapis
11 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.

Darbo ištrauka

Darbo lygis Universitetinis
Kursas 2 kursas
Darbo tipas Šperos
Failas Marketingo tyrimai.doc (23.03 KB)

Kiti mokslo darbai

Alaus reklamos lyginamoji analizė
Alaus reklamos lyginamoji analizė
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Lietuviško, vokiško ir olandiško alaus reklamos lyginamoji analizė. Įvadas. Televizijos reklama. Pasirinktos reklamos...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Alkoholinių gėrimų realizavimo politika: UAB
Alkoholinių gėrimų realizavimo politika: UAB "Lietuvos midus"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. Alkoholinių gėrimų realizavimo politika. Realizavimo politikos samprata. Veiksniai, įtakojantys alkoholinių...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. Įmonės pristatymas. Gamyba. Prekių pristatymas. Prekių asortimentas. Italijos makroaplinkos veiksnių analiz...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Įmonės asortimento analizė: UAB
Įmonės asortimento analizė: UAB "Samsonas"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. UAB "Samsonas". UAB "Samsonas" asortimento analizė. UAB "Samsonas" situacijos rink...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Įmonės kainodara: UAB
Įmonės kainodara: UAB "Saramita" (2)
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

UAB "Saramita" kainodara. Įmonės charakteristika. Tikslai. Kainodaros strategija. "Grietinėlės nugraiby...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti