Kiekvieną dieną įmonės ieško atsakymų į klausimus, kaip geriausiai valdyti savo išteklius - tiek žmogiškuosius, tiek finansinius, siekiant maksimalaus efektyvumo, produktyvumo bei pelningumo, o taip pat vertinant bei analizuojant kiekvieną procesą.Tokiu būdu įmonės neišvengiamai susiduria su kasdieninių verslo išlaidų, skirtų įsigyti prekėms, reikalingoms įprastinei įmonės veiklai, produktyvaus tvarkymo ir valdymo problema. Šią problemą padeda išspręsti banko mokėjimo kortelių naudojimas. Su mokėjimo kortelėmis efektyviau kontroliuojami įmonės išlaidų ir pajamų srautai, taupomas laikas.
Šiuo metu didžioji dauguma dirbančių gyventojų naudojasi bankų mokėjimo kortelėmis. Tokiomis kortelėmis naudojasi ir studentai, dauguma pensininkų, vis dažniau banko kortele naudojasi ir mokiniai.
Kursinio darbo tikslas – išanalizuoti mokėjimo kortelių naudą įmonėms ir gyventojams.
Mokėjimo kortelės gana naujas dalykas pasaulyje. Pirmosios mokėjimo kortelės buvo kredito, o jų pradininkai - JAV prekybininkai. XIX a.pabaigoje JAV aktyviai plėtotas vartotojų kreditavimas. Apie 1914 metus kai kurios parduotuvės pradėjo išdavinėti specialias korteles savo geriausiems klientams, tokiu būdu siekdamos ir toliau juos išlaikyti. 1928 metais „Farington Manufacturing" kompanija (Bostonas) pradėjo išdavinėti metalines plokšteles savo kreditingiems klientams. Plokštelėje spausdintinėmis raidėmis buvo užrašyta pirkėjo vardas, pavardė, adresas. Pardavėjas įdėdavo metalinę kortelę į specialią mašinėlę, vadinamą imprinteriu, ir raidės atsispausdavo ant čekio. Vėliau buvo sugalvotas minimalus skolos padengimas, lengvatinis periodas ir panašiai 3, 67 p..
Pirmąja masine mokėjimo kortelių sistema laikoma „Diners Club", įkurta 1949 metais. Pagrindinis skirtumas nuo anksčiau egzistavusių sistemų buvo tas, kad tarp pardavėjo ir pirkėjo buvo tarpininkas, atliekantis atsiskaitymus. Būtent ši ypatybė leido „Diners Club" tapti pirmaja universalia kortele 3, 69 p..
Viskas prasidėjo nuo to, kad vienos kompanijos vadovas iškėlė idėją, jog galima sukurti kompaniją, kuri už tam tikrą mokestį galėtų kredituoti smulkius pirkimus bei paslaugas tam tikrame Niujorko rajone. Už klientų pritraukimą buvo mokama 7 procentai. Ir šis skaičius apie du dešimtmečius dominavo kortelių rinkoje. Aplinkiniuose ofisuose buvo platinami reklaminiai lapeliai, kviečiantys su jų kredito kortelėmis papietauti 10-12 restoranų. Mokestis už kredito kortelę nebuvo imamas,...
Šį darbą sudaro 8643 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!