Vilnius
2007
Įvadas
Šiandien kiekvienas iš mūsų susiduria su didžiuliais informacijos srautais, ir žinios nebėra didelė vertybė. Pasikeitė vaikų padėtis visuomenėje. Vaikai gali rinktis, jų žodis gerbiamas, o teisės saugomos. Užaugo karta, kuri puikiai suvokia teises, tačiau ne visada - pareigas. Sušlubavo mažųjų sveikata, mokytis per sunku. Per dešimtmetį pakito supratimas apie drausmę ir disciplinos palaikymo stilius. Tėvai nebeturi svertų užtikrinti mokyklos lankymą. Tenka susidurti su tėvais, kurie tik bejėgiškai skėsteli rankomis - darykite su mano vaiku ką norite - aš nebesusitvarkau. Kitokia ir šiandieninė mokykla. Gerbianti asmens laisvę, tačiau dar neužtikrinanti mokymosi efektyvumo.
Dažniausios problemos Lietuvos mokyklose yra šios: silpna moksleivio mokymosi motyvacija, moksleivių atėjimas į mokyklą neparuošus namų darbų ir pamokų praleidimas.
Pradinių mokyklų moksleiviai be pateisinamos priežasties rečiau praleidžia pamokas nei pagrindinių ar vidurinių mokyklų moksleiviai. Daugiausia moksleivių, praleidusių pamokas be pateisinamos priežasties, yra vidurinėse mokyklose, ypač miestų.
Tikslas: išsiaiskinti mokyklos aplinkos veiksnius, kurie slopina vyresniujų klasių mokinių mokymosi motyvaciją
Uždaviniai:
1. Suformuoti darbo grupę, kuri atskleistų šios problemos veiksnius
2. Atlikti sociologinį tyrimą
3. Išanalizuoti veiksnius slopinančius vyresnių mokinių mokymosi motyvaciją
4. Išsiaiškinti kaip suteikti mokiniams mokymosi motyvaciją
Problema: Mokyklos aplinkos veiksniai, slopinantys vyresnių klasių moksleivių mokymosi motyvaciją
Hipotezė: Vyresniojo amžiaus mokiniai nelanko pamokų, nes neturi tam motyvacijos.
Darbe naudojama: anketų metodas, interviu metodas.
Anketų metodas buvo panaudotas mokinių tarpe, 10-12 klasėse. Šiuo metodu išsiaiskinome pamokų praleidimo dažnumą, nelankomumo priežastis ir kas juos skatina mokytis.
Interviu metu buvo kalbama su Gerosios vilties mokyklos socialine pedagoge, kuri papasakojo apie pamokų praleidinėjimo problemas, moksleivių pasiaiškinimus, moksleivių motyvaciją. Šiuo metodu atskleidėm pamokų praleidimo priežastis ir veiksnius slopinančius vyresnių klasių moksleivių mokymosi motyvaciją
Pagrindinės sąvokos
Pamoka- pagrindinė mokinių ugdymo forma yra pamoka ir jos lankymas mokiniams privalomas. Pamokų praleidimas pateisinamas tik gydytojo pažyma, oficialiu, tėvų ar globėjų paaiškinimu, kitų institucijų dokumentu (sporto, muzikos, dailės mokyklų).
Pamokų praleidimas- įvairių pamokų nelankymas be pateisinamos priežasties; mokinys, praleidęs per mėnesį 15 pamokų be pateisinamos priežasties, laikomas nelankančiu mokyklos. Nelankymo priežastys- įvairios priežastys,...
Šį darbą sudaro 3181 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!