Analizės

Monopolinės konkurencijos rinka

10   (1 atsiliepimai)
Monopolinės konkurencijos rinka 1 puslapis
Monopolinės konkurencijos rinka 2 puslapis
Monopolinės konkurencijos rinka 3 puslapis
Monopolinės konkurencijos rinka 4 puslapis
Monopolinės konkurencijos rinka 5 puslapis
Monopolinės konkurencijos rinka 6 puslapis
Monopolinės konkurencijos rinka 7 puslapis
Monopolinės konkurencijos rinka 8 puslapis
Monopolinės konkurencijos rinka 9 puslapis
Monopolinės konkurencijos rinka 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

3. Produktų diferenciacija.
Monopolistinė konkurencija (MK), palyginus su tobuląją konkurencija ir monopolija, yra kur kas dažnesnė Jungtinėse valstijose.
MK nuo monopolijos ir oligopolijos skiria tai, kad ji negali įtakoti rinkos kainos savo dydžiu. Greičiau firmos įgija kainų kontrolę MK diferencijuodamos produktus. Gamindamos unikalius produktus ar sukurdamos reputacija geram maistui ar aptarnavimui, firmos tampa monopolijomis savo gaminamų produktų atžvilgiu.
Dar viena savybė, kuri skiria MK nuo grynos monopolijos, artimi substitutai, kurie būdingi MK.
1. Lentelėje pateikta 8 nacionalinių gaminančių pramonių, kuriai būdinga MK, informacija. Visos šakos susideda iš šimtų atskirų firmų. Vienos didesnės, tačiau nepakankamai, kad galėtų lygiuotis su pačios šakos dydžiu. Pirmos 4 firmos knygų leidyboje sudaro tik 17% visos rinkos. 20 pirmų sudaro 56% rinkos, o likusieji 44% tenka 2000 atskiru firmelių.
Išvada:
Firmos MK pramonėje yra pakankamai mažos lyginant su bendrąja rinka. Naujos firmos gali laisvai įeiti į šaką siekdamos naudos bei gaminti santykinai artimus substitutus. Firmos MK pramonėse siekia įgyti rinkos galią kurdamos diferencijuotus produktus, t.y. Gamindamos kažką naujo, geresnio, unikalaus.
1.1. Produktų diferenciacija, reklama ir visuomenės gerovė.
Produktų diferenciacija MK firmoms padeda įgyti rinkos galių. Tam, kad prekės ar paslaugos išsiskirtų iš konkurentų, firmos dažnai pasitelkia reklama.
1988m. firmos išleido 118 mln.$ reklamai. Kiekvieną dieną mes išgirstame, pamatome kelioliką naujų ar jau girdėtų reklamų. Tačiau, tai yra labai brangu. Pvz.,1991m. 30 sek. Reklama per komercinę televiziją „SUPER TAURĖ XXV“ kainavo $850,000.
Reklama bei produktų diferenciacija kelia karštus ginčus jau daugelį metų.
Produktu diferenciacijos ir reklamos šalininkai teigia:
• reklama ir produktų diferenciacija suteikia rinkos sistemai gyvybiškumo ir yra jos jėgos pagrindas.
• Tai vienintelis būdas pradėti patenkinti milžiniškus visuomenės skonius ir
preferencijas šiuolaikinėje visuomenėje.
• Produktų diferenciacija taip pat padeda užtikrinti aukštą kokybę ir produktų efektyvumą.
• Reklama suteikia informaciją apie produktus, jų kokybę, kainą, taip sudarant sąlygas efektyviems pasirinkimams rinkoje.
Produktų diferenciacijos ir reklamos kritikai teigia:
• Tai yra ne kas kita, kaip pinigų švaistymas ir neefektyvumas.
• Milžiniškos sumos yra išleidžiamos minutės reklamai,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1470 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Monopolinė konkurencija 3
  • 1.1. Produktų diferenciacija, reklama ir visuomenės gerovė. 4
  • 1.2. Kainos ir gamybos apimties nustatymas MK 5
  • 1.2.1. Produktų diferenciacija ir paklausos elastingumas 5
  • 1.2.2. Kainos ir g-bos apimties nustatymas trumpuoju laikotarpiu 6
  • 1.2.3. Kainos ir g-bos apimties nustatymas ilguoju laikotarpiu 8
  • 1.3. Ekonominis efektyvumas ir išteklių paskirstymas 9
  • 2. Vadovėlių Karl E. Case ir Ray C. Fair „Principles of microeconomics“ ir KTU „Mikroekonomika“ lyginamoji analizė 10
  • 3. Literatūra 11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
10 psl., (1470 ž.)
Darbo duomenys
  • Mikroekonomikos analizė
  • 10 psl., (1470 ž.)
  • Word failas 116 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt