Referatai

Naujų prekių kūrimas, jo strategija bei pagrindiniai etapai

10   (1 atsiliepimai)
Naujų prekių kūrimas, jo strategija bei pagrindiniai etapai 1 puslapis
Naujų prekių kūrimas, jo strategija bei pagrindiniai etapai 2 puslapis
Naujų prekių kūrimas, jo strategija bei pagrindiniai etapai 3 puslapis
Naujų prekių kūrimas, jo strategija bei pagrindiniai etapai 4 puslapis
Naujų prekių kūrimas, jo strategija bei pagrindiniai etapai 5 puslapis
Naujų prekių kūrimas, jo strategija bei pagrindiniai etapai 6 puslapis
Naujų prekių kūrimas, jo strategija bei pagrindiniai etapai 7 puslapis
Naujų prekių kūrimas, jo strategija bei pagrindiniai etapai 8 puslapis
Naujų prekių kūrimas, jo strategija bei pagrindiniai etapai 9 puslapis
Naujų prekių kūrimas, jo strategija bei pagrindiniai etapai 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Įmonės vykdoma produktų politika turi būti orientuota į ateitį ir pripažinti, kad visus produktus, nepriklausomai nuo jų sėkmingumo, anksčiau ar vėliau teks pašalinti iš rinkos. Todėl dar vykstant sėkmingai esamų produktų realizacijai, reikia planuoti naujus produktus, kurie pakeistų juos ateityje. Be to nauji produktai gali būti kuriami ir įvedami į rinką, siekiant pasinaudoti naujų technologijų teikiamomis galimybėmis, reaguoti į vartotojų paklausos pokyčius, pagerinti tam tikrų vartotojų poreikių patenkinimą. Dėl šių priežasčių kasmet milžiniški pinigai išleidžiami tam, kad būtų pasiūlytos naujos prekės ir tik nedaugelis iš jų įveikia konkurencijos barjerus ir praplečia analogiškų produktų asortimentą.
• Tai vienas iš būdų padidinti rinkos dalį. Taip siekti įmonės augimo ir pelno didėjimo.
• Taip pat naujų produktų įvedimas pasunkina naujų įmonių įėjimą į šaką. Kai kada įmonė, sėkmingai įvedusi naujus produktus į rinką, gali perimti net ir lyderio poziciją.
Pirmasis kriterijus apima du aspektus: vartotojo ir gamintojo. Vartotojas ir gamintojas – tai visiškai skirtingo poliai. Kas vienam gali atrodyti nauja, kitam gali būti jau seniai žinoma, todėl reikia ištirti pasirinktą rinkos segmentą. Jei su pateikta ar jai analogiška preke tame segmente vartotojas niekada nebuvo susidūręs, tai prekę galima laikyti nauja.
Yra dar vienas naujumo aspektas. Tarkim, kad prekė tam tikram rinkos segmentui jau žinoma, bet kita įmonė ryžtasi pagerinti šią prekę ir pateikti vartotojui. Tokia prekė daugiau yra nauja savo pardavimo strategija, bet ne techniniais sprendimais.
Kur kas sunkiau apibrėžti laiko kriterijų. Net jei sukurta prekė rinkoje neturi analogų, tai dar nereiškia, kad ji visą laiką išliks nauja, todėl būtina nustatyti, kiek laiko prekė bus laikoma nauja.
Trečiąjį kriterijų taip pat sunku apibrėžti, nes nauja prekė gali būti konceptualiai nauja arba patobulinta esama prekė, todėl atsakymo į šį klausimą reikia ieškoti pagal subjektyvumo kriterijų. Jei vartotojai pripažįsta prekę nauja, tai galima teigti, kad ji visiškai nauja, bet jei vartotojai laiko ją tik esamos prekės patobulinimu, tai galima teigti, kad...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1859 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • NAUJŲ PREKIŲ KŪRIMAS 3
  • NAUJOS PREKĖS KŪRIMO ETAPAI 4
  • 1.Idėjų generavimas 5
  • 2.Idėjų atrinkimas 5
  • 3.Idėjų tikrinimas 6
  • 4. Marketingo strategijos parengimas 6
  • 5. Gamybos ir pardavimų analizė 6
  • 6. Prekės sukūrimas 7
  • 7. Bandomasis marketingas 7
  • 8. Prekės įvedimas į rinką 8
  • PREKĖS ATNAUJINIMAS 8
  • PRODUKTŲ SĖKMĖ IR NESĖKMĖ 9
  • Literatūra: 10

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (1859 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 11 psl., (1859 ž.)
  • Word failas 99 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt