Įvadas................................................................................................................1
Kalbėtojas. Jo požymiai....................................................................................2
Klausytojas. Jo požymiai...................................................................................3
Kalbėjimas ir sklandaus kalbėjimo veiksniai....................................................4
Pašnekovas ir prisitaikymas prie jo...................................................................5
Akių kontakto reikšmė......................................................................................6
Kas gali lemti neefektyvią kalbą?.....................................................................7
Kokie neefektyvaus bendravimo požymiai?.....................................................8
Išvados..............................................................................................................9
Literatūra..........................................................................................................10
ĮVADAS
Kaip teigia E. V. Hau: „ Joks pašnekovas jūsų nesiklausytų, jei nežinotų, kad ateis jo eilė kalbėti“ .
Kodėl taip dažnai pasitaiko neefektyvių pokalbių? Kodėl pokalbio temos tarp žmonių dažnai būna nekonkrečios, neapgalvotos? Galiausiai kokie gi veiksniai lemia sklandų ir efektyvų pokalbį?
Kiekvieną žodį sakydami mes turime gerai apgalvoti as jis bus pavartotas tinkamai, ar žmogus kuris mūsų klausosi susidomės ir galiausiai ko mes siekiame savo pokalbiu- ar yra tikslas kalbėti? Kaip išreikšti ir sudelioti savo mintis, kad pašnekovas liktų sudomintas, o pasakotojas gautų atgalinį atsaką?
Kad kalbėjimas netaptų betiksliu, reikia laikytis tam tikrų kalbėjimo taisyklių. Kalbėti, kad kalbėtum- ypač populiaru. Tai- kasdienybė. Tačiau gerai įsigilinus į tam tikras situacijas, mes galime padaryti išvadas ir atsakyti į keletą pagrindinių šios temos klausimų.
Darbo tikslas- išsiaiškinti kas įtakoja neefektyvaus pokalbio veiksnius. Tai padaryti įmanoma tik žinant kaip veikia verbalinė bendravimo forma. Tad apžvelgus efektyvaus bendravimo pavyzdžius suprasime kokie gi yra neefektyvaus pokalbio požymiai.
1
KALBĖTOJAS. JO POŽYMIAI
Didelė reikšmė, bendravimo procese, skiriama kalbėtojui. Jis kone pagrindinis asmuo, atsakingas už sklandų pokalbį.
Kokie gi pagrindiniai kalbėtojo požymiai? Jų yra daugybė, tačiau pagrindinius galime išskirti tik kelis, atsakydami į klausimą: „ kaip dažnai kalbėtojas lieka išklausytas, o klausytojas viską supratęs“ ?
Visų svarbiausia yra kalbėti įdomiai, ne lakoniškai. Daugybė žmonių ne kartą susidūrė su nuobodžiu pasakotoju ir gali pasakyti kaip tai veikia klausytoją. Blogas kalbėtojas yra tas, kuris nemoka ne tik suformuluoti ir išreikšti savo minčių, nežino kiek laiko tęsti pokalbį, bet ir neleidžia įsiterpti klausytojui. Geras kalbėtojas nebūtinai turi turėti oratoriškų gebėjimų. Tiesiog reikia mokėti ne tik daug ir be perstojo šnekėti,tačiau taip pat ir priimti kitų nuomonę,
Didelę įtaką daro balso tono pakėlimas, veido išraiškos kitimas ir žinoma akių kontaktas su klausytoju. Net psichologai yra nustatę, kad žmogaus, kuris kalba...
Šį darbą sudaro 1567 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!