Diplominiai darbai

Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka

9.2   (3 atsiliepimai)
Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka 1 puslapis
Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka 2 puslapis
Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka 3 puslapis
Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka 4 puslapis
Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka 5 puslapis
Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka 6 puslapis
Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka 7 puslapis
Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka 8 puslapis
Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka 9 puslapis
Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka 10 puslapis
Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka 11 puslapis
Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka 12 puslapis
Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka 13 puslapis
Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka 14 puslapis
Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka 15 puslapis
Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka 16 puslapis
Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka 17 puslapis
Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka 18 puslapis
Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka 19 puslapis
Objektinė trimačio modeliavimo biblioteka 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiauliai, 2002-2003mm.
Turinys
Bakalauro darbo aprašymas:
1. Įvadas -----------------------------------------------------------------------3
2. Teorinė dalis ---------------------------------------------------------------3
2.1. Darbinės srities analizė----------------------------------------------3
2.2. Bibliotekos struktūra ------------------------------------------------4
2.2.1. Matematinė biblioteka -------------------------------------4
2.2.2. Kompiuterijos biblioteka -----------------------------------4
2.2.3. Pagalbinė biblioteka ---------------------------------------5
2.3. Darbo įrankiai ------------------------------------------------------- 5
3. Darbo eigos aprašymas---------------------------------------------------6
3.1. Problemos ir jų sprendimo būdai----------------------------------6
3.2. Programos testavimas ir derinimas--------------------------------6
4. Išvados ---------------------------------------------------------------------7
5. Literatūra ------------------------------------------------------------------8
6. Priedai ---------------------------------------------------------------------9
6.1. Techniniai reikalavimai --------------------------------------------9
6.2. Techninė užduotis ---------------------------------------------------9
Bakalauro darbo aprašymas
1. Įvadas
Šiais laikais interaktyvi trimatė grafika praktiškai darosi nepakeičiama informacijai vaizduoti, nes masiškai paplito grafinės plokštės-akseleratoriai, kurie leidžia pavaizduoti tokio lygio grafiką, kurią prieš keletą metų būtų galėjęs pavaizduoti tik superkompiuteris. Mano tikslas susipažinti su šiuolaikinės kompiuterinės trimatės grafikos programavimo ypatumais ir naudojantis OpenGL bibliotekomis sukurti objektinę trimačio modeliavimo klasių biblioteką, kuri būtų universali ir programiškai išplečiama. Ši biblioteka bus skirta kompiuterio sisteminio bloko vidinei sandarai atvaizduoti. Konkrečiau tai būtų motininės plokštės bei ant jos esančių komponentų, tokių kaip centrinis procesorius, grafinė plokštė, atminties mikroschemos bei standusis diskas, atvaizdavimas. Ši klasių biblioteka taip pat leis vartotojui keisti savo padėtį bei orentaciją erdvėje motininės plokštės atžvilgiu. Nebus pamirštas ir tekstūravimas: motininės plokštės bei jos komponentų įvilkimas į tekstūras bei galimybė tas tekstūras keisti.
2. Teorinė dalis
2.1. Darbinės srities analizė
Mano užduotis buvo parašyti trimatės grafikos kompiuterinių komponentų modeliavimo biblioteką, kuri būtų kuo universalesnė bei išplečiama. Rašant tokio tipo bibliotekas sunkiausia problema yra išanksto nuspėti kokio funkcionalumo reikės ir kaip ją ateityje gali naudoti.
Taigi teko apsiriboti reikalingiausiu minimumu – branduoliu, kuris būtų reikalingas visada. Tai yra pagrindinė klasių infrastruktūra, iš kurios paveldėjus dukterines klases su minimaliu pakeitimų kiekiu būtų gaunama veikianti programa.
Pagrindinės dvi bazinės klasės, šios bibliotekos ašis, yra RenderingComponent bei GLApplication. Pirmojoje sudėtos funkcijos bei kintamieji reikalingi bet kokiam grafiškai vaizduojamam objektui. Ši klasė yra abstrakti, tai yra, pačios jos negalima panaudoti, būtina iš jos paveldėti ir perrašyti render ir update metodus, skirtus konkretaus grafinio objekto atvaizdavimui bei animavimui. RenderingComponent klasė buvo sukurta norint atsikratyti pasikartojančio kodo, kuris butu atsiradęs...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2628 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
30 psl., (2628 ž.)
Darbo duomenys
  • Programavimo diplominis darbas
  • 30 psl., (2628 ž.)
  • Word failas 290 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą

www.nemoku.lt Kiti darbai

Mikroprocesorių uždaviniai

Mikroprocesorių uždaviniai Programavimas Peržiūrėti darbą

Duomenų kodavimas – dekodavimas

Duomenų kodavimas – dekodavimas Programavimas Peržiūrėti darbą

Koncepcinis sistemos modelis

Koncepcinis sistemos modelis Programavimas Peržiūrėti darbą

HTML puslapių išdėstymas

HTML puslapių išdėstymas Programavimas Peržiūrėti darbą

Lizdinis sąrašas Kl 11

Lizdinis sąrašas Kl 11 Programavimas Peržiūrėti darbą

Skaitiniai skaičiavimai. Grafikų braižymas

Skaitiniai skaičiavimai. Grafikų braižymas Programavimas Peržiūrėti darbą

Kintamųjų ir jų tipų sąvoka

Kintamųjų ir jų tipų sąvoka Programavimas Peržiūrėti darbą

Loginis indeksavimas - veiksmai su failais

Loginis indeksavimas - veiksmai su failais Programavimas Peržiūrėti darbą

Statinis struktūros masyvas

Statinis struktūros masyvas Programavimas Peržiūrėti darbą

Dinamiškas objektų sąrašas

Dinamiškas objektų sąrašas Programavimas Peržiūrėti darbą

Algoritmavimo pagrindai. Programavimas Turbo Pascaliu

Algoritmavimo pagrindai. Programavimas Turbo Pascaliu Programavimas Peržiūrėti darbą

Algoritmavimo stilius ir kultūra

Algoritmavimo stilius ir kultūra Programavimas Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt