Greitaeigių oro lainerių ir tarptautinių kosminių skrydžių laikmetyje sunku įsivaizduoti, kaip buvo tiesiamos pirmos oro linijos, tarpžemyniniai skrydžiai. Iki Stepono Dariaus ir Stasio Girėno skrydžio 1933 m. vasarą, Atlanto vandenyną bandyta perskristi 73 kartus, tačiau tik apie 30 skrydžių buvo sėkmingi ir tik tris kartus pavyko be nutūpimo nuskristi daugiau kaip 6 tūkst. kilometrų.
1933 m. liepos 15 d. 6 val. 24 min. (Niujorko vasaros laiku), pakilę iš Niujorko Floyd Benneto aerodromo, lietuviai (JAV piliečiai) lakūnai S. Darius ir S. Girėnas lėktuvu ,,Lituanica“ perskrido Atlanto vandenyną ir liepos 17 d. 0 val. 36 min.(Berlyno laiku) žuvo tuometinėje Vokietijoje, Soldyno apylinkėse (dabartinė Lenkijos teritorija, Pščelniko kaimas). Lakūnai planavo skristi maršrutu Niujorkas-Niufaudlendas-Atlanto vandenynas-Airija-Londonas-Amsterdamas-Svinemiudė-Karaliaučius-Kaunas. Iki katastrofos vietos per 37 val. 11 min. jie nuskrido 6411 km. Pagal skridimo nuotolį S. Darius ir S. Girėnas pasiekė antrą pasaulyje rezultatą ir ketvirtąjį - pagal išbūtą ore laiką. Pasaulio aviacijos istorijoje šis skrydis minimas kaip vienas tiksliausių.
Trečiajame ir ketvirtajame dešimtmetyje Kauno Aleksoto oro uoste nuolat leisdavosi SSRS–Vokietijos bendrovės „Deruluft“, vėliau „Lufthansa“ lėktuvai, skraidę maršrutais Karaliaučius–Maskva, Berlynas–Maskva bei Karaliaučius–Leningradas. 1938 m. Susisiekimo ministerijos Orinio susisiekimo inspekcija Anglijoje užsakė du penkiaviečius „Percival Q 6“ lėktuvus. Netoli Londono esančioje „Percival“ gamykloje pagaminus pirmąjį Lietuvai skirtą orlaivį, jį skrydžio su Lietuvos lakūnais metu išbandė pats konstruktorius E.W.Percival. 1938-09-01 lietuvių lakūnai per Amsterdamą ir Berlyną parskraidino minėtąjį lėktuvą į Kauną. Rugsėjo 3 d. surengtas jo inauguracinis skrydis į pajūrį, o rugsėjo 5-ąją atidaryta pirmoji Lietuvos civilinės aviacijos oro linija ir atlikti du reisai į Palangą.
Antrasis lėktuvas į Kauną atskraidintas 1938 rugsėjo 9 d. Kitą dieną Kauno aerodrome įvyko pirmųjų Lietuvos civilinės aviacijos lėktuvų krikštynos – jiems suteikti Stepono Dariaus ir Stasio Girėno vardai. 1938 m. abu lėktuvai iki rugsėjo 17-osios skraidė į Palangą. 1939 m. vėl pradėta reguliariai skraidyti maršrutu Kaunas –Palanga. 1938–1939 m. atlikta 216 reisų, kurių metu pervežti 764 keleiviai,...
Šį darbą sudaro 2601 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!