Ko gero transportas su aplinkosauga yra kol kas labiausiai nesuderinami dalykai. Medžiagos gaminti transporto priemonėms, jų eksploatacines medžiagos yra išgaunamos iš gamtos tuo pačiu ją pažeidžiant, o atliekos išmetamos taipogi į aplinką jų tinkamai neperdirbant. Transporto atliekos ypač žaloja gamtą. Pirmiausia tai yra išmetimo dujos, tepalai bei pačios atgyvenusios transporto priemonės bei jų dalys kuriu dėl jų savybių negalima perdirbti. Tai yra pagrinde termoreakcinės polimerinės medžiagos, padangos, salono bei kitos apdailos detalės.
Šiuo metu pradedama intensyviai kovoti su šiais reiškiniais, stengiamasi gaminti ekonomiškus automobilius, kiek galima daugiau mažinti išmetamų dujų kenksmingą poveikį arba išvis išvengti to naudojant alternatyvius transporto priemonės varymo būdus. Apie transporto daromą žalą galima susidaryti įspūdį vien pagalvojus, kad transporto lygis pradėjo rimčiau augti tik apie aštuoniasdešimt metų atgal, o jo poveikiu rimtai pradėta rūpintis jau prieš gerą dešimtmetį. Taigi globaliniais mastais tai yra labai mažas laiko tarpas per kurį žmonija pajuto pavojų aplinkai.
Šiame referate aprašysiu pagrindines transporto rūšis, jų daromos žalos lygį bei būdus kaip stengiamasi tos žalos išvengti.
Vandens.
Kiekviena ši transporto rūšis turi didelių privalumų bei didelių trūkumų iš esmės skirtingų nuo kitų transporto rūšių.
Sausumos transportas
Tarkime sausumos transportas tai yra kelių bei geležinkelio transportas. Aplinkosaugos požiūriu jis yra gana skirtingas.
Geležinkelio transportas yra gana plačiai išvystytas vakarų europos šalyse dėl važiavimo greičio bei ekonomiškumo, o tuo pačiu ir ekologiškumo. Geležinkelio transporte plačiai naudojama elektros srovės varomoji galia tuo išvengiant aplinkos taršos išmetamomis dujomis, bet jei naudojamas dyzelinis variklis tai dėl sąstato aerodinaminių savybių bei mažo riedėjimo pasipriešinimo jo naudingumo koeficientas yra didesnis nei kelių transporto tuo pačiu išnaudojama mažiau kuro pervežt tam pačiam žmonių skaičiui ar tokio pat dydžio kroviniui. Miesto geležinkeliui progresyviose šalyse naudojami magnetinės pagalvės principu veikiantys varytuvai. Taipogi susidėvėję geležinkelio bėgiai ar sąstato dalys gali būti lengvai perdirbami, nes dauguma jų pagaminti iš metalo. Tai yra pagrindiniai geležinkelio transporto privalumai aplinkosaugos atžvilgiu.
Kur kas daugiau galimybių...
Šį darbą sudaro 1686 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!